Kerepesi Tibor

Tudta? Hogy az Ön pénzéből nézik hülyének?

2016. július 20. - Kerepesi Tibor

„Aki hazudik az csal,

Aki hazudik az lop”

                               (Beatrice)

 

A nyári „uborkaszezonban” sem hagyja a kormányunk, hogy nyugodtan tudjunk kereskedelmi célzattal kiragasztott plakátokat nézegetni! Közpénzből, az Öné, az enyém, szóval mindannyiunk adóforintjainak felhasználásával – nehogy munkanélküli legyen a propaganda miniszter – kezdődik az uszítás. Nehogy már a magyar embereknek ellenségkeresés nélkül teljen a nyara, „szép" óriás plakátok zúdítják rá a propaganda hazugságait.

Nem állítom, hogy a sok 10-100 millió elköltött pénznek nincs meg az eredménye, hiszen kiválóan el lehet fedni valós problémákat, el lehet sunnyogni Rogán esetleges megvesztegetését, el lehet terelni a kórházak, oktatás állapotáról a figyelmet (mondjuk ha erre a plakátkampányra költött összeget oda fordítanák, nem oldódna meg teljes egészében a helyzet, de sokat javíthatna), ki foglalkozik ilyen hangulatban azzal, hogy esetleg a Fidesz közelében bűnözők működnek, hogy Vajna közpénzen vett médiabirodalmát Romániába telepíti, mert ott jobb adózni a kaszinói pedig gyakorlatilag önbevallóak.

És a legfontosabb eredmény az, hogy át lehet menteni őszre azt az ellenségképet a magyar társadalom egyes rétegeinek fejében, akik minden probléma forrásának a migrációs nyomást tartják.

Keresztényi értékek megvédését hirdetik, amit szerintük más, üldözött, megnyomorított emberek kizárásával, lehet megvédeni. Nem igazán zavarja őket, hogy Ferenc pápa, aki még is csak a Katolikus Egyház feje, iránymutatásai pont az ellenkezőjét mondják, hiszen az elesettek, üldözöttek segítését befogadását hirdetik. Ha jól emlékszem volt egy zsidó ember, akit a szeretet alap eszméje vezetett és még KÖNYV-ben is leírták cselekedeteit. Ha jól emlékszem Jézusnak hívták és a Bibliának (újszövetség) a könyvet.

Magyarországon ez az egyház inkább elhallgattatja azt, aki kérdéseket mer feltenni tagjai közül.

 

De vissza a plakátok hazugságaihoz:

nevtelen_3.jpg

A párizsi merényletet francia és belga állampolgársággal rendelkezők követték el, akik nem voltak bevándorlók. Ezeknek az embereknek a nagyszülei – szülei vándoroltak be.

Nők elleni zaklatások száma ugrásszerűen növekszik? Hol? Mert Magyarországon az eddig átvonuló menekültek, ilyen cselekedetet, a Fidesz nagy bánatára, nem követtek el. Vannak nekünk saját zaklatóink, erőszak elkövetőink bőségesen (egyes becslések szerint Magyarországon évente 50-80 ezerre tehető a nők ellen elkövetett erőszakok száma, viszont ennek jelentős része „láthatatlan” marad).

Magyarországon, Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter szerint 250.000 munkaerőhiány miatt betöltetlen állás van! Ha a bevándorlók nem hozzánk (miért is akarnának ide jönni), hanem Európába mennek, akkor esetleg van esélye a magyar megélhetési bevándorlók hazajövetelének.

Városnyi bevándorló Magyarországra? Az utolsó elhangzott számadat ~1.300 volt. Hát városnak elég kicsi, mondjuk egy Felcsút méretű település……

1,5 millió bevándorló érkezett Európába? Az USA-ba évente 2-2,5 millió érkezik, de azért köszönik jól vannak! Hozzánk, is jöhet bárki aki különböző (itt is már többször felmerült Rogán neve) offshore cégeken keresztül letelepedési kötvényt vásárol. Őket ki ellenőrzi, ellenük miért nem lázadnak? Mert pénz illetve kölcsönt hoznak és a kötvényekkel üzletelő, ellenőrizhetetlen hátterű cégek kiválóan megélnek belőlük.

Több, mint 300 haltak meg terrortámadásban a válság kezdete óta. Ez sajnálatosan igaz, viszont Törökországban egy elvetélt, talán nem is puccs, egy éjszakája alatt ~260-an. Egyik sem jó és nem is igazolható, mint semmilyen gyilkosság sem, viszont a terror okát nem Európában kell keresni. A vallási fanatizmus minden formája veszélyes, ráadásul nehéz pontosan látni a háttérben húzódó erővonalakat és a kiváltó okokat. A vallási fanatikusokat könnyű radikalizálni, kihasználni és ez nem csak az iszlám fanatikusokra igaz, sőt nem is a vallásról szól.

Viszont, ha a plakátkampányra fordított összeget a kórházak higiéniájának javításra fordítanák Magyarországon, esélyesen évente több ezren menekülnének meg a kórházi fertőzések halálos következményeitől.

Szóval engem ebben az országban rettenetesen zavarnak az ilyen propaganda hadjáratokra kidobott pénzek, a bőrfejűek megjelenése, amikor a Fidesz és üzleti körei veszélyben érzik a saját érdekeiket, de legjobban ez zavar:

safe_image_php.jpg

(képek forrása: internet)

A bejegyzés trackback címe:

https://kerepesi-tibor.blog.hu/api/trackback/id/tr818903272

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lómai Unió 2016.07.21. 10:58:54

Tudta? A vízvezetéket, csatolnázást, utakat, öntözést, gyógyászatot, oktatást, bolt, népfüldőket, közbiztonságot és a békét a lómaiak adták önnek!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DR. Smit Pal 2016.07.21. 01:04:39

"Viszont, ha a plakátkampányra fordított összeget az kórházak higiéniájának javításra fordítanák Magyarországon, esélyesen évente több ezren menekülnének meg a kórházi fertőzések halálos következményeitől."

Semmi ertelmesre nem szamitottam, egy agyatlan libsitol, de ez az ostoba, gyermeteg, demagog faszsag, abszolut nevetsegesse teszi az irast.
Nem inkabb abbol a fejenkent 80 millio forintbol kene a korhazak alapotat javitani, amit az illegalis bevandorloknak akarnak adni a libbantak ?????????????

fordulo_bogyo 2016.07.21. 04:58:02

@DR. Smit Pal: Normalisnak tetszel lenni? "abbol a fejenkent 80 millio forintbol kene a korhazak alapotat javitani, amit az illegalis bevandorloknak akarnak adni a libbantak"
Fejenkent 80 milliot csak a kormanyhoz nagyon kozel allo nembevandorlok kapnak.
Honnan szoptad ezt a hulleseget, es miert teszel ugy, mintha elhinned?

Ennel sokkal kevesebbert a kormany barkinek ad letelepedest, tan allampolgarsagot is ad hozza (lasd: letelepedesi kotveny, amit csak kolcsonbe kell letegyenek, nem vegleges fizetsegkent... es nem is az allamnak, hanem egy offshore cegnek...).

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.21. 06:02:25

@DR. Smit Pal: mondd te náci vadbarom, meggyőződésből vagy gazember vagy a fideSS fuzet ezért a sook mocsokért, amit idehánysz?

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.21. 06:03:53

Kezdem sejteni miért cserél8k "modernre" a lámpavasat...

alfacharlybravo 2016.07.21. 06:04:50

A szíriai menekültek többségének gyermekei koldulnak vagy a földeken dolgoznak, halottaikat sokszor csak a fák tövébe temetik, házakat, épületeket foglalnak el, máskor a hegyekben, a mezőkön, a szabad ég alatt vándorolva tengődnek – festette le a szíriai háború nyomán Libanonban kialakult állapotokat lapunknak adott interjújában Paul Karam, a Caritas Lebanon igazgatója. Az Erdő Péter bíboros meghívására a múlt héten Magyarországon járó keresztény pap elmondta, a szakértelmet nem igénylő munkahelyekről a háború elől menekülő szíriaiak kiszorították a helyieket, mert olcsóbban dolgoznak.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.21. 06:05:58

@Hóhér az utolsó barátod: fuzet=fizet, sook=sok... az is megdögölhetne, aki ezt az érintőképernyős billentyűzet helyettesítő szemetet kitalálta!

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.21. 06:07:35

@alfacharlybravo: ebből is csak az látszik, hogy az egyházffyak mindenbe beleugatnak, ha kell, ha nem.

alfacharlybravo 2016.07.21. 06:10:49

@Hóhér az utolsó barátod: Igazad van ebből tényleg csak az látszik a csőlátásúak számára.
De azért vannak saját tapasztaltok is a közel keleti pályaudvar és az ország más részeiről is.

Nzoltan 2016.07.21. 06:15:34

A posztoló vagy értelmi fogyatékos, vagy csak nem tudja értelmezni a dolgokat.

jandera 2016.07.21. 06:24:08

"Több, mint 300 haltak meg terrortámadásban a válság kezdete óta"
Több mint ezren haltak meg kutyaharapástól a válság kezdete óta!
Le a kutyákkal!!!

midnight coder 2016.07.21. 06:31:34

"1,5 millió bevándorló érkezett Európába? Az USA-ba évente 2-2,5 millió érkezik, de azért köszönik jól vannak!"

Nézz már egyszer utána, hogy az USA-ba hogyan is lehet bevándorolni ?
És hogy mekkora falat építettek a demokrácia legfőbb exportőrei az illegális bevándorlás megfékezésére ? Pedig oda a legtöbb ember dolgozni megy, és nem az ottani civilizációt megdönteni.

midnight coder 2016.07.21. 06:34:19

@jandera: A kutyák évente több mint 25 000 emberrel végeznek. Bizony, le a kutyákkal!

midnight coder 2016.07.21. 06:45:28

@alfacharlybravo: A szíriaiak ugyanazt a kultúrát képviselik mint mindenki a térségben, kivéve Izraelt. Kb. ott tartanak, mint az európaiak a felvilágosodás előtt. Ahhoz, hogy nyugton legyenek kell egy erős kezű diktátor, aki kivégzi évente a pár száz legszélsőségesebbet. Ha ezt a diktátort eltávolítod, akkor kitör a káosz, és jönnek a szélsőségesek. Ez történt Irakban amikor az amcsik eltávolították Szaddamot, és ez történt Szíriában amikor az amcsik meggyengítették Aszadot. Ha most betelepítenek Európába pár tízmilliót ezekből, ugyanezek a problémák itt is jelentkezni fognak. Ráadásul egy olyan időszakban teszik ezt, amikor Európa amúgy is súlyos problémákkal küzd. Ennek nagyon-nagyon csúnya vége lesz. Az, amit Orbán csinál, csak egy pici lépés a jó irányba - ezt minden politikusnak meg kellene tennie Európában, ha nem akarják hogy 20 év múlva az európai női divat csadorból álljon.

_droid_ 2016.07.21. 06:58:47

engem altalaban nem izgat, a helyes iras de, azert lehet hogy, ezt meg is csak at kellett volna nezetni vala kivel.

alfacharlybravo 2016.07.21. 07:06:25

@midnight coder: Szíria nagyon vegyes lakosságú mesterségesen összetákolt ország. A szekuláris Asszad rezsim területein normális lenne az élet ha nem lennének szélsőséges iszlám terroristák.

Conchobar 2016.07.21. 07:15:32

Nem világos, hogy a posztírónak mit érdeke fűződik a muszlimok jelenlétéhez. Nem világos, hogy a posztíró miért nem a magyar választók érdekében emeli fel a szavát. Mondhatná azt is, hogy valóban nem kellenek Magyarországra, sőt egész Európába se muzulmán bevándorlók, és erről fölösleges győzködni plakátokkal a magyar választókat. De nem mondja. És ami azt illeti, az Együtt se adja vissza az adófizetők pénzét (amit apanázsként kap), meg nem is vesz rajta lélegeztetőgépet.

Conchobar 2016.07.21. 07:16:56

@Conchobar: jav: És ami azt illeti, az Együtt se adja vissza az adófizetők pénzét (amit apanázsként kap), meg nem is vesz rajta lélegeztetőgépet, az Együtt is költ plakátokra

midnight coder 2016.07.21. 07:17:25

@alfacharlybravo: Mielőtt elszabadultak a terroristák, az egész ország területén normális volt az élet. Sőt, ha az USA nem cseszteti Szaddámot hanem békét köt vele, ott is sokkal normálisabb lenne az élet mint most. Másrészt, azok a felkelők akik Aszad ellen harcolnak, de nem az IS részei, és akiket a Nyugat hivatalosan támogat, pont olyan szélsőséges iszlamisták mint az IS, csak másik csapat. De a nyugat fő szövetségesei, a törökök sem sokkal jobbak a Deákné vásznánál. A szélsőségesek elleni háború szent nevében irtóhadjáratot folytatnak a kurdok ellen, igaz mivel ők az USA szövetségesei, ez legalább demokratikus irtóhadjárat.

midnight coder 2016.07.21. 07:20:24

@Conchobar: Ja. És én úgy emlékszem, hogy amikor az MSZP volt hatalmon Bajnai Gordonnal az élen, akkor sem nagyon ömlött a pénz az egészségügybe, ahogy az oktatásba sem.

para_noir 2016.07.21. 07:21:22

Elég távol áll tőlem, hogy fideszes legyek, de ebben a bevándorlás kérdésben sajnos teljesen egyetértek a kormányzati állásponttal, annak ellenére, hogy világos, hogy populista propaganda. Szavazni nem fogok elmenni, de támogatok minden törekvést, ami arra irányul, hogy bevándorlók, muszlimok ne kerüljenek az országba. Lehet mantrázni, hogy a közelmúlt terrorcselekményeinek elkövetői már állampolgárok voltak, de ez csak erősíti az idegenellenességet, hiszen ez csak azt jelenti, hogy a probléma nem most, hanem majd 20-30 év múlva jelentkezik, mikor (menetrend szerint) a számításukat meg nem találó első generációs kallódó, dühös, a kultúránkat lenéző bevándorlógyerekek majd a radikalizálódás útjára lépnek. Ezzel nem szabad kísérletezni, nem szabad azt hinni, hogy majd valamilyen módon integrálódnak, ha fél százalék esély van arra, hogy a betelepítéssel importáljuk a közel-keleti konfliktusokat, mentalitást, vallást, ésatöbbi, akkor csak a teljes elutasítás a megfelelő. Most komolyan, ki az a felelőtlen hülye, aki a gyerekei, unokái biztonságát kockáztatja olyan homályos elvek miatt, hogy nekünk kötelességünk segíteni harmad világbeli barbárokon?

alfacharlybravo 2016.07.21. 07:23:52

@midnight coder: A támogatott félkelőink közzé tettek egy videót egy 13 éves palesztin gyerek lefejezéséről.
mno.hu/kulfold/amerikanak-feltunt-mit-muvelnek-a-mersekeltjei-1352887

Magentax 2016.07.21. 07:45:08

DR. Smit Pal: Na mi van, te idióta, fidesznyik bértroll, ide is beböfögöd a baromságaidat?
Bújj vissza inkább uraid seggébe.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.21. 07:48:52

@DR. Smit Pal: A témához valami, te köpködni való fideszes? Nem szégyelled a pofádat, hogy a finkelstein féle mocskot terjeszted? Igenis bőven lenne mire fordítani ezt a pénzt. Igenis nincs szükség nagyüzemi uszításra, mert abból a történelemben soha nem sült ki jó. Ha népszavazást akarunk, akkor fogadjuk el, hogy a nép nem hülye, nem kell úgy kezelni, mint egy hülyét. Így viszont megint csak haveri zsebekbe vándorol egy csomó pénz (mert fideszes módra ez is csak a lopásról szól). De gratulálok, védjed csak, nyilván kell ilyen féle állat is az állatkertbe.

Magentax 2016.07.21. 07:49:25

@Nzoltan: ez a jelek szerint épp rád igaz

Magentax 2016.07.21. 07:53:28

@Conchobar: mert ez a poszt nem erről szól.
Arról szól, hogy megint szítják a közhangulatot, összevissza hazudoznak nekünk a mi pénzünkből.
A posztíró tételesen cáfolja a hazug, uszító plakátok tartalmát tényekkel.
Amúgy azzal egyetértek, hogy ne lepjék el Európát a bevándorlók - de ezt tudjuk magunktól is, felesleges a zsebünket megint kiüríteni a hazug kormánypropaganda pénzelésére.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.21. 07:53:35

@midnight coder: Nem lehet a témáról konstruktívan beszélni veletek. Értsük meg, hogy akinek nem tetszik a fidesz lopása és a gyűlöletkeltés, az sem örül a bevándorlóknak, vagy akar ide haszontalan / veszélyes embereket. Persze ez a taktika, a teféle bérkommentelőtől az országos tévéig mindenhol ez megy. Nekem spec azzal van bajom, ahogy a fidesz kommunikál és lop. De te egyből arra fordulsz rá, hogy akinek ezzel baja van, az migránsokat akar. Komolyan, mint a Tanú című filmben Virág elvtárs monológja. Basszus, mekkora komcsi már a fidesz?

1ghost 2016.07.21. 08:09:38

Remek írás! Gratulálok a szerzőnek, mert a leírt gondolatokkal minden normális ember egyetérthet.

2010 óta egyébként állandóan harcban állunk, hol Brüsszel, hol a multik, hol a komplett EU , hol pedig a migráncsok az ellenség, a lényeg a permanens háború, az ország építése helyett.

Ezek a volt kiszes nertársak (orbán, rogán) éppen olyanok, mint elvtársaik voltak az ötvenes években. Azok is háborúztak, az osztályellenséggel, az imperialistákkal meg a másként gondolkodókkal. Tulajdonképpen még az ellenség sem sokat változott..

Hiába na. Alma meg a fája.

Ezeket a most narancsba öltözött komcsi kiszeseket, amíg a magyarok el nem zavarják, addig ez az ország biztosan nem jut egyről a kettőre. Csak szétlopják, szétrohasztják, széthazudják.

Ez orbán, ez a fidesz.

luis5 2016.07.21. 08:14:26

Tudta hogy 100%-ban hulyenek nezik?? A pisztolot teljes joggal.

Faszerkezet 2016.07.21. 08:37:51

Hát akkor lássuk. :)

"A párizsi merényletet francia és belga állampolgársággal rendelkezők követték el, akik nem voltak bevándorlók. Ezeknek az embereknek a nagyszülei – szülei vándoroltak be."

Tehát akkor kijelenthetjük a megállapításod alapján, hogy ezeknél nemcsak az első generáció veszélyes, hanem a már "asszimilálódott" alvó generációk is.

"Nők elleni zaklatások száma ugrásszerűen növekszik? Hol? Mert Magyarországon az eddig átvonuló menekültek, ilyen cselekedetet, a Fidesz nagy bánatára, nem követtek el. Vannak nekünk saját zaklatóink, erőszak elkövetőink bőségesen (egyes becslések szerint Magyarországon évente 50-80 ezerre tehető a nők ellen elkövetett erőszakok száma, viszont ennek jelentős része „láthatatlan” marad)."

Például Svédország, Németország.... Ahol nagy, szélesretárt karokkal várták őket... Ha a szomszédhoz kétnaponta betörnek és hozzám nem, akkor baljósan jelenthetjük ki, hogy minden rendben van.

És igen. Nálunk is vannak ilyen sajnálatos esetek. És mint kijelenti a cikk írója, "láthatatlan marad", nincs megoldva. Tehát akkor az lesz a jó, ha a saját kezeletlen problémánkra, hozunk még problémát???

"Az utolsó elhangzott számadat ~1.300 volt. "

Az első évben....

"1,5 millió bevándorló érkezett Európába? Az USA-ba évente 2-2,5 millió érkezik, de azért köszönik jól vannak! "

Nyílván ezért van éles tűzparancs és 3 méteres kerítés a mexikói határon, mert azok a derék, előrelátó, jövőbemutató usaiak, azok annyira örülnek neki... Jah nem... :)

"Hozzánk, is jöhet bárki aki különböző (itt is már többször felmerült Rogán neve) offshore cégeken keresztül letelepedési kötvényt vásárol. Őket ki ellenőrzi, ellenük miért nem lázadnak? Mert pénz illetve kölcsönt hoznak és a kötvényekkel üzletelő, ellenőrizhetetlen hátterű cégek kiválóan megélnek belőlük."

Akikről tudjuk, hogy kicsodák, és micsodák, nem az éj leple alatt érkeznek a zöldhatáron, kamuadatokkal és nem az az első kérdésük, hogy mennyi a segély...

"a bőrfejűek megjelenése"

Sehol nem jelentek még meg bőrfejűek.

Arthur55 2016.07.21. 08:50:47

Több mint 55 ezer menekült halt meg az elmúlt 20 évben

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.07.21. 08:51:01

Mindenki szavazzon Orbánra, hogy ne legyenek migránsok Magyarország területén! Ezek ide jönnek aztán csak megerőszakolják a lányainakt. Ma se tudtam úgy kinyitni az újságot, hogy ne egy ilyen hírrel kezdődne az újság:

Gondjaira bízott gyerekeket erőszakolt és molesztált a rendőrtiszt

A Kaposvári Törvényszék Katonai Tanácsa zárt tárgyalás után hozott ítéletet annak a volt rendőr alezredesnek az ügyében, aki magát bűnmegelőzési, drogprevenciós szakértőként feltüntetve előadásokon és táborokban „fiatal- illetve kiskorú lányok sérelmére követett el kiskorú veszélyeztetése, valamint nemi élet szabadsága és nemi erkölcs elleni bűncselekményeket",fogalmaz az ügyészségi közlemény.

A bíróság a férfit 10 év fegyházbüntetésre ítélte, emellett végleges hatállyal eltiltotta minden olyan foglalkozás gyakorlásától, illetve egyéb tevékenységtől, ahol 18. életévét be nem töltött személy nevelését, felügyeletét, gondozását, gyógykezelését végezné. Az első fokú ítélet nem jogerős, az ügy a bejelentett védelmi fellebbezés folytán a Fővárosi Ítélőtábla Katonai Tanácsa előtt folytatódik, írják.

2015 márciusában számoltunk be arról, hogy a volt alezredest bíróság elé állították. A vád szerint megerőszakolt egy 13 éves kislányt. A Teol.hu korábbi cikke szerint a férfi bűnmegelőzési tábort szervezett, de az előadáson végül inkább mélylélektani feladatokat végeztetett a gyerekekkel, családi problémákat hozatott a gyerekekkel a felszínre, majd segítség nyújtás ürügyén megpróbált közelebb kerülni hozzájuk.

A lap 2014 júliusi cikkében azt írta: „a férfi éttermekbe vitte őket, apró bizsukat, néha ruhákat, fehérneműket vásárolt nekik, hangoztatva, hogy szereti őket. Sokszor szexuális tartalmú, vagy arra utaló beszélgetéseket kezdeményezett. Olyan feladatokat adott a gyerekeknek, amelyekről szexuális jellegű vagy kétértelmű vicceket lehetett előadni. A képzések közötti estéken, valamint a táborokban azt állította a lányoknak, hogy látja a lelkeket, illetve tud a szellemekkel kommunikálni".

Emellett a képzéseken és táborokban, az előadások közötti estéken összesen 21 kiskorú lánnyal intimebb kapcsolat kialakítására is törekedett. A cikk szerint a férfi kezdeményezésére a kislányok többségével egy szobában, alkalmanként egy matracon aludt. Két lánnyal közös megegyezéssel szexuális kapcsolatot létesített, egyikük még nem volt 18 éves. „További hat lánnyal szeméremsértő cselekményeket végzett, egyikük még nem volt 14 éves" - írta a lap.

Az 50 éves K. Józsefet a rendőrök 18 éves szeretője mellől, az ágyból vitték el 2015 elején. A Blikknek akkor nyilatkozó Nóri szerint a rendőr már akkor le akart feküdni vele, amikor még csak 16 éves volt, de ő nem engedett neki, csak nagykorúsága után. A lány szerelmes lett a nála 32 évvel idősebb férfiba, odaköltözött a házába, hozzá akart menni feleségül, el is jegyezték egymást. A lány a kihallgatásán szembesült azzal, hogy a férfi más lányokat is zaklatott, és egyiküket meg is erőszakolta.

Netuddki. 2016.07.21. 09:07:48

Picsogás helyett már régen szervezni kéne a plakátok meghekkelését!

Tudta?
A portik 10 milliós kenőpénz elfogadásával vádolja a rogánt.
Tüntessen a távolmaradásával!
2016. október 2.

Tudta?
A fidesz ezzel a plakátkampánnyal X milliárd közpénz folyatott az XY fideszközeli vállalkozó cégének.
Tüntessen a távolmaradásával!
2016. október 2.

És így tovább...

Danubius 2016.07.21. 09:10:14

Mondjuk az is érdekes hogy közpénzből 80-100 milliárd forintból fenntartanak egy köztévét és nem ott reklámoznak hanem tolják a pénzt a plakátosokhoz, meg a TV2-höz. a TV2-re kapcsoltam a minap véletlenül és megy a kvótás kampány. Közpénzből...Miközben az MTVA-nál ingyen is mehetne. Tehát elköltünk 80 trilliárdot a közmédiára meg még vagy 20-30-at a haverok médiáinál...Hányalom...

Conchobar 2016.07.21. 09:11:22

@Magentax: "mert ez a poszt nem erről szól" - Hát éppen azt mondtam, hogy ezt a poszt nem a magyar választók érdekében született

Mikrobi 2016.07.21. 09:14:05

A cikk elhallgatások és ordas hazugságok tömkelege. A 17 éves afgán baltás terroristáról miért nem beszélsz? Kölnben vajon a norvégok molesztáltak százával nőket? Magyarország egyelőre hál' Istennek nem olyan kellemes hely a bevándorlók számára, hogy huzamosabb ideig ittmaradjanak, csak átvonulnak rajtunk, aztán Németországban, Franciaországban és a skandináv államokban okozzák a zűröket. Az EU ránk akarja kényszeríteni ezeket a migránsokat, hogy nálunk is növekedjen a bűnözés, legyen terrorizmus, terjedjen az iszlám "kultúra".
Cseh Péter MIhálynak pedig csak az utolsó két postja volt politikai tárgyú, a levelezésből kitűnik, hogy már januárban komoly figyelmeztetést kapott. Az is beszédes, hogy egy plébánost miért minősítenek vissza káplánná, majd kisegítő lelkésszé. Szóval itt is ocsmány csúsztatás van, csak hogy rúghass egyet a Katolikus Egyházba.

Netuddki. 2016.07.21. 09:14:48

Mellesleg gusztustalanok a (volt) Kossuth bemondói. Külföldi tudósítónak:

"Ma van a belga nemzeti ünnep, milyen terrorkészültség van? Ugye lesz valami migráncsos terrortámadás?"

Qrva annyukat ezeknek a közpénzből sikkasztott médiamunkásoknak! Állandóan csak a migráncsos "hírek" mennek. De az, hogy ebben a tolvaj fidesz által uralt országban mi történik, azt aztán nem tudjuk meg ha rajtuk múlna...

Csuti Ördögüző 2016.07.21. 09:15:50

Nekem tetszik az uszítás a migriroham ellen.

Be is foshatsz, tibi, de ez van.

DFK 2016.07.21. 09:16:33

A poszt elején az idézet pont illik a posztra!
1. A merényleteket mind bevándorló hátterű ember követte el. Tehát a mostani bevándorlók gyerekei lesznek az igazán veszélyesek! Ráadásul ez mutataja meg, hogy nem integrálódnak, hanem integrálni akarnak. Akar-e a poszter egy iszlám törvényű, szokású országban élni?
2. Nők elleni zaklatás: a kölni (és a többi) tömeges zaklatás az mi a f@sz volt?
3. Igen, az 1300 befogadandó az 120000 migránsból járt volna. Azóta tízszer ennyien jöttek, vagyis tizenezer migránst kéne befogadni. Ráadásul a kvóta automatikus, ha
4. Az USA bevándorlási mechanizmusa nagyon más. Alapos szűrés után juthatsz be.
A mexikói határnál lévő falról hallottál-e?
5. A 300 lemészárolt európai áldozat török puccs áldozataihoz méricskélése bizony relativizálás, véralgebra. Ugye tudjuk hová vezet az ilyen... Amúgy állj oda az áldozatok családja elé és mondd el nekik is, hogy mennyire nem számít ez a 300 halott.

A baj az, hogy ezeket már számtalan helyen és időben elmondtuk, de a baloldali és liberális alakok újra és újra előveszik a hazugságaikat. és persze a legszörnyűbb az, hogy ők is tudják, hogy hazudnak.

new_boy_on_the_block 2016.07.21. 09:16:34

Egy mondatra reagálnék:

A párizsi merénylet elkövetői között volt bevándorló, viszont a tervezési munkát nem bevándorlók végezték. Ez pusztán, minimális katonai ismerettel belátható, hogy nehezen lenne kivitelezhető, hisz ezekhez a támadásokhoz helyismeretre, logisztikai szervezésre, pénzre és egyéb eszközökre van szükség. Ezt egy friss, európát soha nem látott bevándorló nem tudja egymaga megoldani.

A merénylet kitervelői és kivitelezői nagy százalékban többgenerációs lakosok akiknek a szülei még békeidőben, viszonylagos jólétbe érkeztek Európába. A most bevándorlókat már nem ez fogadja. A mostani bevándorlók nagy százaléka tényleg háború elől menekül azért, hogy túléljen és részesedjen az európai, 60 év alatt felépített jólétből. Őket viszont a megérkezésük után ellenségeskedés, kerítések, megvágott támogatások és az ISIS féle ideológiai fertőzés fogadja.

A mostani támadóknak több generáció kellett ahhoz, hogy észrevegyék, ők kisebbségek itt európában, az új érkezőknek viszont még egy generáció sem kell majd ehhez. Így nézve pedig nagyobb a veszély mint gondolnánk...

Persze, itt is várhatunk arra, hogy hátha nem így fog történni, de az józan paraszti ésszel is belátható, hogy a radikalizálódás okai jóval intenzívebbek mint 20-30-40 éve.

Conchobar 2016.07.21. 09:16:54

@Magentax: "Arról szól, hogy megint szítják a közhangulatot" - És az miért fáj neked, te is migráns vagy? A kormány elleni közhangulat szítás (mert ez a poszt nem más) neked miért nem fáj?

Mikrobi 2016.07.21. 09:17:24

Ja, és az amerikai bevándorlókról csak annyit, hogy az USA és Mexikó között a világ leghosszabb kerítése van őrtornyokkal, drónokkal, fegyveres határőrökkel. Az elfogott határsértőkkel úgy bánnak, hogy a jogvédő haverjaid szeme könnybe lábadna, ha látnák.

Nagyorrú Barbi 2016.07.21. 09:17:49

Mi kell nektek degeneráltak? Baltás arab gyilkosok? Lövöldözés? Saria? Középkori gondolkodásmód? Ezért harcoltak a középkorban eleink? Leköpitek a szigetvári, az egri hősök dicső emlékét. Szarháziak vagytok. Gyurcsótány elvtársatokat idézem : "el lehet innen menni!" Mi tart vissza benneteket, hogy pl.Nizzában éljetek, és ott élvezzétek kamionos imádottaitokat?
Remélem '18 után az ilyen semmitmondó nulladékok, mint ez a kerepesi és hatfős bandája eltakarodnak vissza a homályba, ahonnan előjöttek.

DFK 2016.07.21. 09:18:12

@Ballib Cenzúrázók Réme 11: És ez felmenti a kölni tömeges molesztálókat, erőszakoskodókat? Nem!

Netuddki. 2016.07.21. 09:18:16

@Mikrobi: Le vagy maradva tolvaj, hazug, agitprop fidesztroll! A baltás gyilkos nem afgán volt hanem azeri. Ha már a balta előkerült. Remélem még nem felejtette el senki!

A német ámokfutó se afgán volt hanem pakisztáni.

Netuddki. 2016.07.21. 09:19:21

@DFK: Ez egy nicktolvaj provokátor. Azt hiszi vicces, de nem az.

Conchobar 2016.07.21. 09:19:44

@Magentax: "A posztíró tételesen cáfolja a hazug, uszító plakátok tartalmát tényekkel." - De minek? Miért a migránsok érdekében exponálja magát? Ami meg az általa emlegetett tényeket illeti....

DFK 2016.07.21. 09:22:43

@Tibi !: Afgánnak hazudta magát a paki, hogy befogadják a németek. na ezért kell csalóként kezelni minden migránst.

Conchobar 2016.07.21. 09:22:58

@Magentax: "A posztíró tételesen cáfolja a hazug, uszító plakátok tartalmát tényekkel" - De minek? Miért a migránsok érdekei mellett exponálja magát? Ami meg az általa emlegetett 'tények'-et illeti..

DFK 2016.07.21. 09:24:09

@Magentax: Ha tovább olvasol, láthatod, hogy a poszt mindn állítását meg lehet cáfolni tényekkel 8gy.k. a poszt egyszerűen hazudik).

DFK 2016.07.21. 09:30:46

@Tibi !:

Tudta? a baloldal jobban kedbeli a teherautós mészárosokat, mint a magyarokat.

Tudta? A baloldalnak az európai áldozatok nem számítanak.

Tudta? A balodal megbüntetné azokat, akik félnek e terroristáktól.

Tudta? A baloldal több segélyt adna a migránsoknak, mint az ön havi fizetése.

Mikrobi 2016.07.21. 09:35:53

@Tibi !: igen, lehet, hogy pakisztáni pastu tálib volt és azért hazudott, hogy maradhasson Németországban. Annyira elvakult vagy, hogy az félelmetes -.-

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.07.21. 09:38:09

Meg kell hogy mondjam, hogy sose voltam Fidesz szavazó, Orbánt meg nem is annyira bírom. Viszont ahogy Orbán Viktor meg akarja védeni a magyar emberek országát a nem magyar emberektől azzal csak egyet lehet érteni, mindenkinek legalább így kellene irtani ezt a bevándorló fajtát, ahogy Orbán Viktoir irtya!

Ha ezeket nem irttyuk ki, akkor ezek idejönnek semmi magyar nyelvtudással és aztán elveszik a munkát tőlünk. Ráadásul dolgozni sem akarnak csak a mi szociális rendszerünkön élősködni, mert nálunk jár a szociális segély mindenkinek. És ez több, mint Szíriában meg Afganisztánban! Még szép hogy emellett majd büdös lesz nekik a munka, otthon se dolgoztak soha csak a Soros pénzeiből éltek.

Remélem minden magyar emberben felbuzog az ősi genetikánk és egyként vonulunk fel Orbán Viktor vezérünk mellett, hogy kiirtcsuk az összes félázsiai bevándoroltat, amelyik átmászik a drótkerítésen vagy alatta. Hogy aztán elvegye tőlünk az Orbán Viktor által teremtett 1 millió munkahelyünket, az uszodáinkban hordákba verődve erőszalják meg a fiatal úszólányainkat, meg hogy késsel támadjanak a pesti gyrosz árusainkra.

Megfogjuk védeni magunkat előszpt plakátokkal, ha az kevés, akkor minden hadi eszközzel, ehhez jobb ha mielőbb hozzászoknak a migráns imádó liberális nácik!

2016.07.21. 09:39:44

"A párizsi merényletet francia és belga állampolgársággal rendelkezők követték el, akik nem voltak bevándorlók. Ezeknek az embereknek a nagyszülei – szülei vándoroltak be."

Szóval 30 évre időzített bomba vándorolt be annak idején.

"Városnyi bevándorló Magyarországra? Az utolsó elhangzott számadat ~1.300 volt. Hát városnak elég kicsi, mondjuk egy Felcsút méretű település……"

Elsőre 1300, felső limitet pedig tudtommal nem határoztak meg, de lehet, hogy csak én nem hallottam.

"Mert Magyarországon az eddig átvonuló menekültek, ilyen cselekedetet, a Fidesz nagy bánatára, nem követtek el. Vannak nekünk saját zaklatóink, erőszak elkövetőink bőségesen"

Pontosan. Vannak nekünk is elegen, ezért nem kell továbbiakat importálni.

"Viszont, ha a plakátkampányra fordított összeget a kórházak higiéniájának javításra fordítanák Magyarországon, esélyesen évente több ezren menekülnének meg a kórházi fertőzések halálos következményeitől."

Mennyibe került ez a plakátkampány? 1 milliárd? (nem hiszem)
Az egészségügyre 1000 milliárdok mennek el évente. Szerinted min változtat 1 mrd?

birka menet 2016.07.21. 09:44:09

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: "Az egészségügyre 1000 milliárdok mennek el évente. Szerinted min változtat 1 mrd?"

Annyit változtat, hogy ha ezt az 1 milliárdot a kórházaknak adnák, akokr ebből az 1 milliárdból egész évben lenne budi papír, hogy amikor szarni mész, ne a kezeddel kelljen letörölni a szart a seggedről. Vagy az ágylepedőddel.
Ennyivel közelebb lennél Európához.
De ha derogál Európa, akkor maradhattok továbbra is állati sorban, Orbánnak ez különösen tetszik.

2016.07.21. 09:45:23

@fordulo_bogyo: "
Honnan szoptad ezt a hulleseget, es miert teszel ugy, mintha elhinned?"

Ez nem hülkyeség. Brüsszel azzal zsarol, hogy az az ország, amelyik nem fogadja be menekülteket, a rá kiszabott kvóta után fejenként 78.000.000 Ft-nyi eurót kell kifizetnie fejenként.

Az EU-s állampolgárok például miért nem érnek ennyit? Egy magyar (fejre leosztva) mennyit is kap?!

2016.07.21. 09:47:45

@birka menet: Ha te keresel havi 200.000-ret és megemelik a fizetésedet 200 Forinttal, mekkora hatást érzel? Na ekkora lesz az eü-re mért hatás is, ha a plakátok árát rá költik. Arról nem beszélve, hogy ekkora baszott demagógia mégegy nem létezik - minthogy költsük erre, meg arra ezt a pénzt.... ezt szépen rá lehet mindenre húzni. Szerintem például költsük az egészségügyre a nyugdíjakat... annak lenne hatása....

2016.07.21. 09:50:34

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Meg is van. Az EU csatlakozás óta összesen 7000 milliárd Forint jött Mo-ra támogatásként.

Az fejenként 700.000 Forint. Miért is kellene egy migránsért 78 millás fizetni?

Conchobar 2016.07.21. 09:53:16

@Magentax: "felesleges a zsebünket megint kiüríteni a hazug kormánypropaganda pénzelésére" - Dehát nem vetettek ki új adót a plakát finanszírozására. Az miért van, hogy a kormány hazugságát meglátod/látni véled, de a posztoló hazugságát nem látod meg? A posztoló azt írta, hogy "Hogy az Ön pénzéből nézik hülyének?", dehát hogy lehetne az az én pénzem, amit közpénzzé tesznek, és ami fölött egyáltalán nem rendelkezhetek (1% kivételével), aminek a felhasználásába nem szólhatok bele, és ezt az állapotot törvények szentesítik

bloglegelő 2016.07.21. 10:03:07

kedves blogger

engem nem érdekelnek azok a plakátok, el sem olvasom őket, ránézek, oszt jólvan.

ön annyira oda van miattuk ? miért ?

migránsokat viszont - csak azért, mert a brüsszeli vízfejeknek így jó - nem akarok itt látni

tehát a NEM lesz a szavazatom, köszi

Attilajukkaja 2016.07.21. 10:24:26

@bloglegelő:
"ön annyira oda van miattuk ? miért ?"
szerintem eleg vilagos a valasz: felesleges penzkidobas. Foleg, ha meg rad sem hatnak. Tenyleg ennyire gazdag ez az orszag?

Barbaarb 2016.07.21. 10:24:58

Azt gondolom, hogy közép és hosszú távon Európa, és így Magyarország fő célja kell legyen, hogy a mértéktelen bevándorlást megállítsuk, ehhez egy eszköz lehet a népszavazás még akkor is, ha igencsak bukásra állunk ebben.
Én sem a plakátok alapján fogok dönteni, de azt támogatom, hogy a kormány igyekszik minél nagyobb részvételt és "nem" szavazatot kicsikarni, ezért bagónak tartom azt az összeget, amit erre elköltenek.

Számomra sokkal zavaróbb az, hogy az államok, akik engedték a ellenőrizetlen bevándorlást, a terhük egy részét át akarják hárítani azokra, akik nem engedték a bevándorlást, majd amikor ez utóbbiak erre nem hajlandóak, úgy megsarcolják őket, hogy a migránsokra fejenként költendő összeg annyi, amennyit átlagbérrel 37 év alatt lehet keresni Magyarországon. Ami egyben azt is jelenti, hogy a magyar lakosság nagyobb része ezen összeg alatt keres meg életében.

Attilajukkaja 2016.07.21. 10:27:20

@Conchobar:
"dehát hogy lehetne az az én pénzem, amit közpénzzé tesznek"
Ugy, hogy az a koz penze. Vagyis a tied is. Foleg, ha adozo allampolgar vagy. De ha nem, akkor is a koz resze vagy.

Attilajukkaja 2016.07.21. 10:30:57

@Barbaarb:
"ehhez egy eszköz lehet a népszavazás még akkor is, ha igencsak bukásra állunk ebben"
Mibol gondolod, hogy egy nepszavazas akar csak egy menekultet is megallit? Ok akkor is jonni fognak, akarmekkora keriteseket huz Hungaricumisztan maga kore. Most is jonnek, holnap sem maradnak otthon. A problema megoldasa NYILVANVALOAN nem egy nepszavazasban rejlik. De Orbaneknak nem is ez a celja ezzel az egesz felhajtassal.

Conchobar 2016.07.21. 10:35:30

@Attilajukkaja: "szerintem eleg vilagos a valasz: felesleges penzkidobas" - Nem kizárt. Csakhogy először a jogunkat kellene követelnünk, hogy beleszólhassunk az adónk elköltésének mikéntjébe. Mert így a mindenkori ellenzék hülyébe vesz, felhasznál bennünket, mikor a 'mi' pénzünkről hadovál

Conchobar 2016.07.21. 10:39:16

@Attilajukkaja: "Ugy, hogy az a koz penze. Vagyis a tied is." - Ember! Ez csak rizsa, lózung! Ami felett nem rendelkezek, sőt még bele se szólhatok, az nem az enyém, meg nem is a közé, hanem igazából azé, aki elkölti. Ez a 'közpénz' duma csak arra való, hogy általa a mindenkori ellenzék az épp regnáló kormány ellen hangolja a választókat/adófizetőket

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 10:39:20

Ez a lélegeztetőgépes duma már akkor is röhejes volt, amikor kitaláltátok szerencsétlen ballib marhák.

De hogy a nőket erőszakoló, potenciális terroristák védelmében, és betelpítése kapcsán említitek meg azt nem hittem volna.

SOHA TÖBBET MSZP-DK DIKTATÚRÁT !

Attilajukkaja 2016.07.21. 10:39:44

@Conchobar:
"a jogunkat kellene követelnünk, hogy beleszólhassunk az adónk elköltésének mikéntjébe."
Ez nagyon igaz!! De a tendencia pontosan az ellenkezojet mutatja: a magyarok egyre tobb lopast, korrupciot es hazugsagot viselnek el. Es ez fuggetlen a mostani ellenzektol, mert a tiltakozasaikat ott probaljak ellehetetleniteni, ahol csak tudjak. Lasd a tegnapi parlamenti ulest a Liget program ugyeben.

Faszerkezet 2016.07.21. 10:43:37

Mellesleg azt azért vicces nézni, hogy az ellenzék milyen önherélést végez folyamatosan. Néha az az érzésem, hogy ezek még véletlenül sem akarnak pozícióba kerülni.

Végülis érthető. Pénz megvan, csinálni nem kell semmit, 1-2 naponta böfögök egy öblöset. Kínosan ügyelek, hogy olyan témát érintsek, amitől kellőképpen ellenszenves leszek, nehogymár túl magasra beszavazzanak....:)

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 10:44:46

Teljesen egyértelmű hogy azokban az országokban robbangatnak, gyilkolnak baltával, késsel a muszlim pöcsök, ahol elég sokan vannak ahoz, hogy a szélsőségeket fel merjék vállalni magukat.

Franciaország, Svédország, Dánia.
Ezekben az országokban ugrott meg a nemi erőszakok száma is, amelyek 80%-át muszlimok követik el.

A ballibek azt szeretnék, hogy nálunk is robbangassanak, és megerőszakolják lányainkat, feleségeinket !

Ne hagyjuk !

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 10:46:38

A felmérések szerint a muszlimok 10%-a támogatja az ISIS-t, azaz az Iszlám Államot.

Ez azt jelenti, hogy minden tizedik ideérkező muszlim potenciális terrorista !

Lehet csak a gyereke, vagy unokája fog felrobbantani, de attól neked nem lesz jobb !

Ne hagyd hogy akaratod ellenére odapakolják a terroristákat, nőket erőszakoló muszlim csürhét a te szomszédságodba !

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 10:49:11

@Ballib Cenzúrázók Réme 11: @Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:

Öröm látni hogy már két nicket is hamisítottatok a kedvemért..
Komolyan büszke vagyok rá, hogy már két majom Gyurcsnyistának is beköltöztem az agyába, és még lakbért se fizetek.

Conchobar 2016.07.21. 10:53:20

@Attilajukkaja: "De a tendencia pontosan az ellenkezojet mutatja: a magyarok egyre tobb lopast, korrupciot es hazugsagot viselnek el" - Ember! Hát hogyne viselné el, hiszen nem az ő pénzéről van szó ('Ami felett nem rendelkezek, sőt még bele se szólhatok, az nem az enyém, meg nem is a közé')

nu pagagyí 2016.07.21. 10:53:56

Mivel a magyar hatóságok szakszerűen kezelték a nálunk átvonuló menekülteket (lásd Keleti pályaudvari mintaszerű szűrés, regisztrációs tevékenység stb.), ezért nem is tudom milyen a gond lehet azzal, ha néhány nálunk telepedik le? Természetesen lehet kezdeményezni az EU-nál, hogy változtassák meg a közös szabályokat, nem is kell hozzá más, mint többség az EU-s parlamentben, ahogy azt a demokrácia szabályai előírják. Ha pedig nem kell az EU-s zsozsó, mert hazai forrásból is össze tudja lopni a hatalmi maffia a szép és kényelmes élet kellékeit, akkor akár ki is lehet lépni az EU-ból. Persze utóbbi esetben kell még egy újabb plakátkampány az európai megszállók ellen.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.07.21. 10:57:10

Tudta? A vízvezetéket, csatolnázást, utakat, öntözést, gyógyászatot, oktatást, bolt, népfüldőket, közbiztonságot és a békét a lómaiak adták önnek!

erkolcstan.blog.hu/2016/07/21/lomai_unio

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 11:01:01

@nu pagagyí:

Az ugye feltünt, hogy éppen azért épült a kerítés, ami ellen egyébként nonstop ágáltatok, hogy ne jöhessenek be a határ bármely pontján ellenőrizetlenül a migránsok.

Azért ahoz már pofa kell, hogy a kerítés ellenes ballib majmok példálózzanak a kerítés elötti időkben levő migráns káosszal.

Conchobar 2016.07.21. 11:11:31

@nu pagagyí: "Ha pedig nem kell az EU-s zsozsó, mert hazai forrásból is össze tudja lopni a hatalmi maffia a szép és kényelmes élet kellékeit, akkor akár ki is lehet lépni az EU-ból." - Lehet, hogy igazat beszélsz. Az EU-tagságból csak azoknak van haszna, akik le tudják nyúlni az eu-s pénzeket. A többieknek nem hoz semmit a tagság, de mivel emezek azt hangoztatják, hogy mocskos Brüsszel, de EU nélkül nem lennénk meg, ezért a többség is elfogadja ezt. Mivel a többségnek igazából nem oszt, nem szoroz az EU-tagság, ezért a haszonélvezők esetleges pálfordulása után a kilépés is szóba jöhet

1ghost 2016.07.21. 11:14:36

Hát ez bareomi jó!

Ez a Ballibcenzúrázó 15 ezernickű bérhazudozó éjjel-nappal a blogokon önti gazdája baromságait a netre! Nem is alszik, csak hazudik, hazudik, hazudik....

Ám ezen a szánalmas bérbohócon már mindenki csak röhög, rosszabb esetben pedig elküldik a retkes, tolvaj, fideszes kurva anyjába.

nu pagagyí 2016.07.21. 11:31:37

@Conchobar: Én nem örülnék a kilépésnek, mert a hatalom nyomokban felfedezhető minimális civilizáltsága már csak e miatt kényszer miatt van. Az EU nélkül egy durva diktatúra jönne. Nem vagyok benne biztos, hogy a magyarok valaha is felébrednek, képesek ugyanis fokozatosan hozzászokni az egyre ócskább viszonyokhoz.

nu pagagyí 2016.07.21. 11:35:36

@Ballib cenzúrázók réme 15: A kerítés azért épült, mert a németek ránk szóltak, hogy visszapostázzák a regisztrálatlan tömeget. A magyar kormány úgy döntött, hogy inkább semmibe veszi az emberi jogokat és a macerás vizsgálatok, táborépítés, stb. helyett inkább kerítést baszarint a határra. Onnantól a tényleges menekült is megrögzött bűnöző, a világ szemete lett a magyar kormány szíves értelmezése alapján.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 11:41:34

@1ghost:

Vergődj csak Gyurcsány csicska..

A magyarok nem engedik hogy a nyakukba telepítsd a nőket erőszakoló potenciális terrorista muszlim csürhét, hiába ágálsz !

2022-őt is elbuktad ostoba migránsseggnyaló, és még észre se vetted..
Szerencsétlen.. :DDD

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 11:44:04

@nu pagagyí:

Ismétlem..

A muszlimok 10%-a az ISzlám Állam nevű terrorsita csoportot támogatja, a felmérések szerint.
Azok is akik itt élnek közöttünk, éa azok is akik jönnek számolatlan.

Aki potenciális terroristák áradaát meg se kísérli megállítani az egy ökör.
Aki meg saját otthonába, hazájába importál ezekből, az tetves hazaáruló.

ZX 2016.07.21. 12:25:13

@Conchobar: Ha kilépnénk a Zunióból, szépen lenullázódna a gazdaságunk. A zemberek mérgükben meglincselnék a Zorbánékat. Nem is tudom, hogy inkább menjünk, vagy maradjunk? Ez ám a dilemma. :)

ZX 2016.07.21. 12:26:38

@Ballib cenzúrázók réme 15: Tudod kik a muszlimok? Honnan veszed ezt a 10%-ot?

Attilajukkaja 2016.07.21. 12:28:11

@Conchobar:
"Hát hogyne viselné el, hiszen nem az ő pénzéről van szó"
Na latod, ez a legnagyobb tevedes, a politikai kultura teljes hianya, a demokratikus elvek meg nem ertese. Itt tart ez az orszag, es nagyon, de nagyon meg is erdemli!

Csuti Ördögüző 2016.07.21. 12:32:49

@nu pagagyí: most már a bolgárok, törökök, spanyolok, franciák és az osztrákok is épitettek keritést.

Kulonben olyan emberi jog hogy atbumlizunk a kiccsaladdal a zoldhataron max a kecskebaszok orszagaban letezik, europaban nem.

Csuti Ördögüző 2016.07.21. 12:34:31

@ZX: elég nagy égés hogy a britek valahogy nem omlottak össze. Mi sem voltunk lejjebb 2004 elott se.

Punxsutawney Mormota 2016.07.21. 12:42:33

@DR. Smit Pal: 80 milla? Vaúúú, akkor én is migráns vagyok! Ezt a számot hogy sikerült összehazudni, habonypincsi? :D

ZX 2016.07.21. 13:10:19

@Csuti Ördögüző: Húú ez most komoly? Tényleg össze akarod hasonlítani az angol gazdasággal a magyart? Meg sem tudom számolni hányszor gyengült a Forint már csak attól, ha valaki a világban épp csak elfingta magát.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 13:19:00

@ZX:

Innen.. Igazából sokkal rosszabb az arány.. Mert a 10% az a támogatók átlaga.
De még ettől is több muszlim közömbös a terrorszervezet iránt.
Igaz a legtöbben elutastíják.
De ha minden tizedik szimpatizál az ISIS-el, az szerintem gáz.
Szerinted nem ?

www.pewresearch.org/fact-tank/2015/11/17/in-nations-with-significant-muslim-populations-much-disdain-for-isis/

Netuddki. 2016.07.21. 13:23:40

@Csuti Ördögüző: Mi van kis tolvaj fideszköcsög? Májusban vett fel a kubatov trollkodni?

DocBulywood 2016.07.21. 13:23:41

Tudta?

Több ezer nőt erőszakolnak meg naponta!

Le a nőkkel!

:-D

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 13:24:17

@ZX:

Egyéb érdekességek.
Csak hogy tudd kiket akarsz a magyarok nyakába erőszakolni:

carm.org/islamic-muslim-statistics-on-violence-rape-terror-sharia-isis-welfare

Saudi Arabia, 92% of Saudis say ISIS conforms to Islamic Law,

America, 38% of American Muslims says ISIS beliefs are correct,

Britain, about 1/2 of Muslims support ISIS,
----------------

51% of U.S. Muslims want choice of Sharia,

300,000 U.S. Muslims want to impose Sharia worldwide,

---

28% of British Muslims want Britain to be an Islamic state.

Csuti Ördögüző 2016.07.21. 13:24:57

@ZX: ehhez kepest a forint 7 eve ugyanannyi forintra az eurohoz kepest.....2009ben is volt mar 313 mint most

Az angolhoz nem a magyar gazdasagot hanem az index hazudozast kell hasonlitani, arrol is azt hazudozta a sajto h vege a vilagnak, a font mar vissza is erosodott a nepszavazas elotti szintre

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 13:31:03

@Csuti Ördögüző:

Soros is megmondta, hogy hosszú távon jól jár Anglia a kilépéssel. Pedig Sorosról nem mondható hogy Brexit párti lenne.
Az EU jár rosszul egyedül.

Az EU addig marad fenn, amíg a Németek szponzorálják. Egy perccel se tovább.

ZX 2016.07.21. 13:54:47

@Ballib cenzúrázók réme 15: Te elolvastad ezt? Mert nekem pont az ellenkezője jön le belőle.

"An overwhelming number of Nigerian Christians (71%) had an unfavorable view of ISIS" de ezek szerint akkor a nigériai keresztények 29%-a támogatja? :D:D

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 14:00:20

@ZX:

Kiemelem az utolsó link utolsó statisztikai adatát, hátha kinyílik végre a szemed:

---------------------------------------------------------------------------------------
"28% of British Muslims want Britain to be an Islamic state."
---------------------------------------------------------------------------------------

De vannk itt még más szemezgetésre érdemes statisztikai adatok:
carm.org/islamic-muslim-statistics-on-violence-rape-terror-sharia-isis-welfare

Kivlov 2016.07.21. 14:00:54

Nem unjátok még a másikra mutogatást, liberális gyökerek?
Nem azzal kéne foglalkozni, hogy mit hogy nem lehet csinálni, miben mi a rossz.
Fel kéne mutatni végre egy hihető, reális, pozitív alternatívát! Ja, hogy erre képtelenek vagytok? több kérdésem nincs, készüljetek a '18as cumira...

ZX 2016.07.21. 14:02:20

@Csuti Ördögüző: Most épp te hazudozol. A Font jelenleg 376-on áll, szemben a Brexit előtti 410 körülivel. Az Euró most épp 314,6-on állt, a brexit előtt 310 körül mozgott, pedig nem mi léptünk ki.

ZX 2016.07.21. 14:03:42

@Ballib cenzúrázók réme 15: És akkor mi van ha azt akarnak? Magyarországon meg a nép 70%-a azt akarja, hogy Orbán mondjon le. Aztán történik valami?

Attilajukkaja 2016.07.21. 14:06:23

@Kivlov:
"Nem unjátok még a másikra mutogatást, liberális gyökerek?"
Es te nem unod a pocskondiazast es a nagykepuskodest? Egy fikarcnyival sem vagy jobb azoknal, akiket becsmerelsz!

nu pagagyí 2016.07.21. 14:30:59

@Kivlov: Nincs "pozitív" alternatíva. Börtönbe kell csukni a junta tagjait és kiszolgálóit. Nem lesz olyan átmenet, hogy megtartod a lopott pénzt.

nu pagagyí 2016.07.21. 14:48:51

@Csuti Ördögüző: Nálunk már olyan emberi jog sincs, hogy aki ténylegesen menekül az menekült státuszt kaphat. A kerítés jól kifejezi az elembertelenedés méretét. Teljes.

Kivlov 2016.07.21. 15:08:50

@nu pagagyí:
Nem lesz. Már volt: '89-'90, erről szólt az egész kamu-rendszerváltás. Húzzunk le egy M betűt a párt nevéből, osszuk szét a lét. A nép meg qssoljon, a cél hogy itt éhbérért lehessen munkaerőt találni.

@Attilajukkaja:
veled mizu? bezárt a gyógysz*rtár?

Attilajukkaja 2016.07.21. 15:16:28

@Kivlov:
"veled mizu? bezárt a gyógysz*rtár?"
Ez a valaszod? Ennyire tellett? :o))))))

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 15:28:20

@Attilajukkaja:

Látod látod..
Azt hiszed ez valami jóságról szóló cirkust. Valamiféle erkölcsi elismerésért folyó verseny.

Holott rohadtul nem az.
Hanem ez kultúrák harca a túlélésért. Egymással összeférhetetlen kultúráké.
Azaz ez is csak részben igaz, hisz velünk minden más kúltúra összefér, így eshetett meg az az óriási hiba, hogy elkezdtek beözönleni az integrációra alkalmatlan muszlimok Európába.

A történelmet pedig a győztesek írják. Azt is hogy ki volt a jobb és a rosszabb.
És jelenleg úgy néz ki veszíteni fogunk ezen újkori honfoglalásban.

Csuti Ördögüző 2016.07.21. 15:31:23

@nu pagagyí: le se szarom milyen emberi joga van itt az araboknak

ZX 2016.07.21. 15:37:56

@Csuti Ördögüző: Miért nem harcolsz az IS-nél? Ők is szarnak az emberi jogokra, pont közéjük illesz.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.21. 15:43:22

@ZX:

Mindek menne oda.
Idehozzátok a terrorsitákat, és betelepítitenétek őket Magyarországra.
Ha rajtatok múlik.

Ne hagyjuk !

nu pagagyí 2016.07.21. 15:49:28

@Kivlov: Új szemét termelődött, új kukázás kell. De viccen kívül, ennek a nemzetnek akkor lesz értelmes jövője, ha egyszer megmutatja, hol vannak a hatalom korlátai. Ahol ezt egy rendes forradalom keretében demonstrálták, ott nem is kanászodott el az elit a későbbiek során sem. A készen kapott forradalom annyit is ér, ez a "rendszerváltás" tanulsága. A demokráciát nem adják ingyen, de egyelőre sok embernek a mócsing is megfelel.

nu pagagyí 2016.07.21. 15:50:29

@Csuti Ördögüző: Nemsokára a saját jogaidra is szarhatsz, ha egyáltalán engedélyt kapsz rá.

ZX 2016.07.21. 15:55:48

@Ballib cenzúrázók réme 15: Na mesélj, én hányat telepítettem be? Neveket is kérek :P
A tény ne zavarjon, hogy pont a terroristák elől menekülnek. Persze van köztük idióta is, de abból alapból is sok van itt minálunk.

Csuti Ördögüző 2016.07.21. 16:10:25

@nu pagagyí: vége a jog uralmanak mer a kecskebaszoknak csak a hataratkelon ketesztul lehet bejonni

Ojropa, segiccs!!!!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.21. 16:31:22

@Ballib cenzúrázók réme 15: Habony... te vagy? :-) Pont az a sutyerák retorika, mint amivel a kaspófejű és meleg-zsidó mentora operál.

Attilajukkaja 2016.07.21. 16:36:10

@Ballib cenzúrázók réme 15:
"elkezdtek beözönleni az integrációra alkalmatlan muszlimok Európába"
Mar regota elnek Europaban, Eszak-Amerikaban es Ausztraliaban muszlimok, akik egeszen jol integralodtak az ottani kulturaba. Nalunk is. A Magyar Iszlam Kozosseg mar 1931 ota mukodik hazankban.
Ketsegtelenul akadnak problemas emberek a mostani jovevenyek kozott, es ezzel foglalkozni kell. Meg kell tanitani nekik, ha itt akarnak elni egy ideig, akkor el kell fogadniuk az itteni torvenyeket, viselkedesi szabalyokat. Persze ahhoz elsosorban az kellene, hogy emberkent banjunk veluk. En sem tisztelnem azt az allamrendet, amelyik ugy banik az asszonyokkal es a gyerekekkel, ahogy Orbanek teszik a menekultekkel. Nem, ez nem a "jóságról szóló cirkust", hanem az embersegrol szolo megmerettetes. Es ebben valoban bukasra allunk!

na4 2016.07.21. 16:36:55

A posztolónak javasolnék egy rövid kiküldetést a Brüsszel melletti Molenbeek-be, vagy a 750 európai no-go zóna valamelyikébe, ahol kb. 3 mikrosekundum alatt kirabolnák, de még a farpofáit is szétfeszítenék. Alighanem hamar megvilágosodna, hogy kiknek a seggét nyalja.

ZX 2016.07.21. 16:47:01

@na4: Na mesélj! Épp Berlinben jártam az egyik állítólagos no go zónában, és képzeld senki nem evett meg. Egyébként sincs Európában no go zóna, bármelyik európai ország nagykövetségére besétálhatsz és megbizonyosodhatsz róla.

Attilajukkaja 2016.07.21. 16:59:08

@na4:
" 3 mikrosekundum alatt kirabolnák, de még a farpofáit is szétfeszítenék"
Sajat tapasztalat vagy ezt is valahol olvastad?

fordulo_bogyo 2016.07.21. 17:29:57

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Innen indultunk:
""abbol a fejenkent 80 millio forintbol kene a korhazak alapotat javitani, amit az illegalis bevandorloknak akarnak adni a libbantak""
Honnan szoptad ezt a hulleseget, es miert teszel ugy, mintha elhinned?"

Ezt valaszolod:
"Ez nem hülkyeség. Brüsszel azzal zsarol, hogy az az ország, amelyik nem fogadja be menekülteket, a rá kiszabott kvóta után fejenként 78.000.000 Ft-nyi eurót kell kifizetnie fejenként."
Ezt nem a menekulteknek kene adni, ezt nem is ok kapnak, ez a buntetes, amit a kozos kasszaba kene fizetni, aminek a hatasara egyszerubb es olcsobb kele legyen befogadni azt az 1400 menekultet...
Szandekosan erted felre?

$pi$ 2016.07.21. 17:32:57

@fordulo_bogyo: "Ezt nem a menekulteknek kene adni, ezt nem is ok kapnak, ez a buntetes, amit a kozos kasszaba kene fizetni, aminek a hatasara egyszerubb es olcsobb kele legyen befogadni azt az 1400 menekultet...
Szandekosan erted felre?"

Nem a közös kasszába. Az kapná meg, ahol a migráns landol. Szerintem te értetted félre.

Conchobar 2016.07.21. 17:38:55

@Attilajukkaja: "Na latod, ez a legnagyobb tevedes, a politikai kultura teljes hianya, a demokratikus elvek meg nem ertese. Itt tart ez az orszag, es nagyon, de nagyon meg is erdemli!" - Aki megeszi a politikusok rizsáját az politikailag kultúrált? Ott tart ez az ország, hogy politikusokkal szavakkal is el tudják kábítani a hozzád hasonlókat, képviseleti demokráciát, meg adófizetők pénzét emlegetve

fordulo_bogyo 2016.07.21. 17:39:56

@$pi$: Szerinted ezt a peznt a bevandolo, a migrans kapna meg?
"amit az illegalis bevandorloknak akarnak adni "??????
Vagy a befogado orszag (kormany)... ha igy van, akkor eppenseggel erdemes lenne minel tobbet befogadni, ez jobb buli, mint a letelepedei kotveny, amikor az allam csak kolcsn kap penzt a letelepedoktol.

$pi$ 2016.07.21. 17:43:43

@fordulo_bogyo: "Szerinted ezt a peznt a bevandolo, a migrans kapna meg?"

Állítottam én ilyet?

"akkor eppenseggel erdemes lenne minel tobbet befogadni"

Ha a választók nagy része nem akarja befogadni őket, akkor tök mindegy, hogy szerinted mi érné meg, az ország nem eladó.

fordulo_bogyo 2016.07.21. 17:49:37

@$pi$: Az orszag jelenleg elado. Bevandorlasi kotveny, tudod mi az?
ot evre kolcsonadsz a Magyar allamnak (magyar tuljdonosu offshore cegen keresztul!) 250 ezer eurot, kamatra, es letelepedesi engedelyt kapsz, es helyi valasztojogot... nem elado szerinted?
" az Országgyűlés nagy többséggel szavazta meg azt a törvényjavaslatot, amely alapján tartózkodási engedélyt kaphat Magyarországon az a "harmadik országbeli", vagyis EU-n kívüli állampolgár, aki 250 ezer euró értékben befektet egy speciális, erre a célra kibocsátott 5 éves futamidejű államkötvénybe, melynek hozama lényegesen alacsonyabb a piaci hozamnál, de legalább évi két százalék. A vásárláshoz magyarországi szállás- vagy lakóhely kell, a megváltható tartózkodási engedély pedig fél év után letelepedési engedélyre váltható.

A letelepedési kötvény megvásárlása jelenlegi áron mintegy 73 millió forintba kerülne. Közel olyan kedvezményekre jogosít, mint az állampolgárság, csak a megvásárlója nem kap parlamenti választójogot. (A helyhatósági választásokon viszont részt vehet.) Akinek van letelepedésije, alanyi jogon kérhet munkanélküli és szociális segélyt, valamint járnak számára azok az adókedvezmények, melyekre a magyar munkavállalók is jogosultak. Emellett ugyanazok a jogok illetik meg például az oktatás területén is, így például vehetne fel diákhitelt. A kormányzati tervek szerint az első évben 1500-an vásárolhatnak majd ebből a spéci államkötvényből, ami az államnak 375 millió eurós bevételt jelentene. A kötvényt december 20-án bocsátja ki az Állami Adósságkezelő Központ (ÁKK) Zrt."

Attilajukkaja 2016.07.21. 17:52:42

@Conchobar:
" Ott tart ez az ország, hogy politikusokkal szavakkal is el tudják kábítani a hozzád hasonlókat, képviseleti demokráciát, meg adófizetők pénzét emlegetve"
Picit furcsan fogalmazol magyarul, de azert megprobalok valaszolni.
A politikusok nem csak engem tudnak elkabitani, hanem teged is. De nagyon! A kepviseleti demokraciat ne nagyon emlegesd, mert a magyarok tulnyomo resze azt sem tudja, az mi fan terem. Az adofizetok penze pedig tiszta ugy (na jo, nem mindig). A kozpenz viszont egyertelmuen az.

2016.07.21. 17:56:26

@fordulo_bogyo: "
Ezt nem a menekulteknek kene adni, ezt nem is ok kapnak, ez a buntetes, amit a kozos kasszaba kene fizetni, aminek a hatasara egyszerubb es olcsobb kele legyen befogadni azt az 1400 menekultet...
Szandekosan erted felre? "

Ez nem büntetés, hanem zsarolás. Miért 78.000.000? Mikor pl. egy úniós állampolgár magyar csak 700.000-ret kapott egy főre levetítve 2004 óta. Ezek szerint egy ilyen gazdasági bevándorló 100X annyit ér, mint egy honos polgár.

$pi$ 2016.07.21. 18:02:52

@fordulo_bogyo: "Az orszag jelenleg elado. Bevandorlasi kotveny, tudod mi az? "

Ne keverd össze a dolgokat. A bevándorlási kötvény esetében a magyar állam dönt arról, hogy az illetőt befogadja. Ha nincs útlevele, büntetett előéletű, körözött, akkor a magyar állam úgy dönt, hogy bevándorlási kötvény ide vagy oda nem telepedhet le az illető.

A kvóta arról szól, hogy a magyar államnak nincs döntési joga, külföldiek mondják meg, hogy kiket kell befogadni.

Ez a különbség: lemondunk -e az önrendelkezési jogunkról vagy nem.

fordulo_bogyo 2016.07.21. 18:04:06

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Minden buntetes zsarolas, arra probal zsarolni, hogy tartsd be torvenyt, a kozosen, demokratikusan eldontott hatarozatot.

$pi$ 2016.07.21. 18:05:39

@fordulo_bogyo: "amely alapján tartózkodási engedélyt kaphat Magyarországon"

Tehát kaphat. Feltételes mód.

Egyébként ilyen kötvény más országokban is van, pl. Ausztráliában. Szerinted mit szólnának az ausztrálok, ha Merkel azt mondaná nekik, hogy az ő kvótájuk ennyi meg annyi, fogadják be Alit vagy fizessenek?

fordulo_bogyo 2016.07.21. 18:05:57

@$pi$: Azzal, hogy beleptunk az EU-ba, lemondtunk bizonyos onrendelkezesei jogokrol. Helyette kozose, demokratikusan az EU parlament dont, ahol Magyaroszrag is aranyosan kepviselve ven.
A letelepedesi kotven akkor nem hazaarulas? Nem penzert telepedhet le a migrans?

fordulo_bogyo 2016.07.21. 18:06:44

@$pi$: " Szerinted mit szólnának az ausztrálok, ha Merkel azt mondaná nekik, hogy az ő kvótájuk ennyi meg annyi, fogadják be Alit vagy fizessenek?"
Ausztralia miota tagja az EU-nak?

Attilajukkaja 2016.07.21. 18:11:03

@$pi$:
"A bevándorlási kötvény esetében a magyar állam dönt arról, hogy az illetőt befogadja. Ha nincs útlevele, büntetett előéletű, körözött, akkor a magyar állam úgy dönt, hogy bevándorlási kötvény ide vagy oda nem telepedhet le az illető."
Persze, hogy a magyar ceg dont, amelyik bezsebeli a penzt, utana pedig offshore azt csinal vele, amit jonak lat. Egyaltalan nem ellenorzik a klienseiket. De ezt te is nagyon jol tudod!
Kotelezo kvota pedig NINCS! Ha nekem nem hiszel, akkor talan figyelj oda az egyik nagy fidesznyik, Navracsics szavaira.

fordulo_bogyo 2016.07.21. 18:11:46

@$pi$: Negyon faj ez neked, probalsz mellebeszelni.
""amely alapján tartózkodási engedélyt kaphat Magyarországon"

Tehát kaphat. Feltételes mód. "

Mi a feltetel? Az, hogy keri.... Ugyanuilyen feltetelek alapjan a penztelen menekult is kaphat letelepedesi engedelyt? Ugye nem.

itt a torveny:
mkogy.jogtar.hu/?page=show&docid=a1200220.TV

www.origo.hu/itthon/20160510-letelepedesi-kotveny-menedekkero-befogadotabor-kormany.html

Attilajukkaja 2016.07.21. 18:12:26

@fordulo_bogyo:
" mit szólnának az ausztrálok, ha Merkel azt mondaná nekik, hogy az ő kvótájuk ennyi meg annyi, fogadják be Alit vagy fizessenek?"
Eloszor is semmilyen fizetesrol szo sincs!!!! Masodsorban, az Ausztraloknak megvan a sajat kvotajuk, ami nem nulla.

Attilajukkaja 2016.07.21. 18:33:17

@fordulo_bogyo:
Bocsi, az elozot nem neked kellett volna irnom. :o)

@$pi$:
" mit szólnának az ausztrálok, ha Merkel azt mondaná nekik, hogy az ő kvótájuk ennyi meg annyi, fogadják be Alit vagy fizessenek?"
Eloszor is semmilyen fizetesrol szo sincs!!!! Masodsorban, az Ausztraloknak megvan a sajat kvotajuk, ami evek ota nem nulla.

Attilajukkaja 2016.07.21. 18:37:58

@fordulo_bogyo:
"Azzal, hogy beleptunk az EU-ba, lemondtunk bizonyos onrendelkezesei jogokrol. Helyette kozose, demokratikusan az EU parlament dont, ahol Magyaroszrag is aranyosan kepviselve ven."
Igy van! Viszont Hungaricumisztannak az a legfobb ismerve, hogy SENKIVEL nem mukodik egyutt. Se a szomszedaival, se a szovetsegeseivel, se az EU-val. De meg az oroszokkal sem!!!
A sajat allampolgaraival pedig vegkepp nem! Hogy nem sul le a bor a kepukrol!

$pi$ 2016.07.21. 18:43:35

@Attilajukkaja: "Eloszor is semmilyen fizetesrol szo sincs!!!!"

De igen, pont fizetésről van szó.

"Masodsorban, az Ausztraloknak megvan a sajat kvotajuk, ami evek ota nem nulla. "

és a németek számolták ki? nem. hát ez az!

2016.07.21. 18:44:25

@fordulo_bogyo: Nem. Van arányos büntetés és aránytalan.
Azt megérteném, ha 700.000 Forintot kérnének fejenként. (mert mondjuk akkor is annyit kérnek egy jött-mentért, mint aki ide született, de OK..... büntetés)

$pi$ 2016.07.21. 18:45:01

@Attilajukkaja: "Igy van! Viszont Hungaricumisztannak az a legfobb ismerve, hogy SENKIVEL nem mukodik egyutt."

Az, hogy más nemzetek mondják meg, hogy ki kapjon magyar állampolgárságot, hogy kit fogadjunk be nem "együttműködés".

$pi$ 2016.07.21. 18:47:07

@fordulo_bogyo: "Mi a feltetel? Az, hogy keri.... Ugyanuilyen feltetelek"

Fogalmad sincs arról, hogy mi megy körülötted, de azért osztod az észt. Nem, nem az az egyetlen feltétele, hogy "kéri", hanem az, hogy meg kell feleljen bizonyos feltételeknek, hogy ellenőrzik a személyazonosságát.

Olvass utána, aztán gyere vissza vitatkozni. :(

2016.07.21. 18:47:52

@Attilajukkaja: "Igy van! Viszont Hungaricumisztannak az a legfobb ismerve, hogy SENKIVEL nem mukodik egyutt. Se a szomszedaival, se a szovetsegeseivel, se az EU-val. De meg az oroszokkal sem!!!"

Ez így, ahogy leírtad egy olyan ember frusztrált kinyilatkoztatásának tűnik, aki csak azért, mert nem tetszik neki a jelenlegi kormány, irdatlan baromságokat tesz közzé a neten.

_droid_ 2016.07.21. 18:48:17

@ZX: És szerinted ki releváns ebben a kérdésben? A nép akit mindenféle maszlaggal etetnek napi 24 órában? Ugyanmár.
proszektura.blog.hu/2016/07/19/tudta_306/full_commentlist/1#c30806678

fordulo_bogyo 2016.07.21. 18:48:17

@$pi$: Magyarorszag az EU tagja. Az EU dont, demokratikusan, nem mas nemzetek dontenek.
Tudod, mi a demokracia, hogyan mukodik?

$pi$ 2016.07.21. 18:49:22

@fordulo_bogyo: "Ausztralia miota tagja az EU-nak? "

Tök mindegy. A szuverenitásunkhoz éppen annyira ragaszkodunk mint ausztrália és éppen annyira megillet minket is.

$pi$ 2016.07.21. 18:50:56

@fordulo_bogyo: "Magyarorszag az EU tagja. Az EU dont, demokratikusan, nem mas nemzetek dontenek. Tudod, mi a demokracia, hogyan mukodik? "

Az Eu szuverén államok közössége. Bizonyos dolgokban közösen döntenek, de a bevándorlók befogadása nem ilyen dolog. Azt szeretnénk, ha ez így is maradna, pontosan, ahogyan a belépésünkkor megegyeztünk: az állampolgárságról a szuverén állam dönt.

fordulo_bogyo 2016.07.21. 18:52:08

@$pi$: Akkor azonnal ki kell lepni ez EU-bol, es addig is nem elfogadni semmilyen EU tamogatast!
Epp, ahogy Ausztralia teszi: nem EU tag, nincs kotelezettseg es penzt sem kap a kozosbol.
Nem tudtad, hogy Magyarorszag (nepszavazast kovetoen!) belepett es azota tagja az EU-nak?

$pi$ 2016.07.21. 18:53:42

@fordulo_bogyo: "Tudod, mi a demokracia, hogyan mukodik? "

Hát úgy, hogy a magyar állampolgárságról a magyarok döntenek. Pont erről fog szólni a népszavazás.

Perverz, hogy éppen azok magyarázzák el mi a demokrácia, akik be akarják tiltani a népszavazást az adott kérdésben. A "demokratikus" ellenzék követeli a "diktátortól", hogy ne tartson népszavazást. Nem érzed, hogy itt valami nincs rendben?

fordulo_bogyo 2016.07.21. 18:54:36

@$pi$: A menekult letelepedese allamporgarsaggal jar? Hol olvastad, hogy az EU ugy dontott, hogy a tagorszagok ennyi vagy annyi menekulotnel allampolgarsagot adjanak? Nem errol van szo, felreerted, vagy szandekosan terelsz.

Attilajukkaja 2016.07.21. 18:55:34

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:
"olyan ember frusztrált kinyilatkoztatásának tűnik, aki csak azért, mert nem tetszik neki a jelenlegi kormány, irdatlan baromságokat tesz közzé a neten."
Igen, frusztralt vagyok. Miert, te nem? Neked talan minden ugy van jol, ahogy Orban azt elrendeli?
Az " irdatlan baromságok" pedig egy serto kifejezes, amitol kerlek, hogy tartozkodjal a jovoben, ha engem szolitasz meg.

fordulo_bogyo 2016.07.21. 18:56:26

@$pi$: A nepszavazas nem arrol fog szolni, amit irsz:
"„Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?”"
Nincs benne szo magyar allampolgarsag adasarol.

$pi$ 2016.07.21. 19:00:23

@fordulo_bogyo: "Akkor azonnal ki kell lepni ez EU-bol, es addig is nem elfogadni semmilyen EU tamogatast!"

Miért kellene kilépni?! Ha neked nem tetszik amit Orbán csinál, akkor te kilépsz az országból? Az eu tagállamoknak egy csomó dolog nem tetszik, vitatkoznak, érvelnek, szavaznak. Mi lenne, ha valahányszor nem értünk egyet valamelyik ország kilépne?

"Epp, ahogy Ausztralia teszi: nem EU tag, nincs kotelezettseg es penzt sem kap a kozosbol."

Épp úgy nem lépünk ki az euból mint ahogyan ausztriália sem lépett ki. Így megfelel? :D

"Nem tudtad, hogy Magyarorszag (nepszavazast kovetoen!) belepett es azota tagja az EU-nak? "

De. És soha nem merült fel eddig a kvóta. Most merült fel, új dolog, de ha az érvényes megegyezésekbe ütközik, akkor vagy el kell vetni, vagy újra kell tárgyalni a megegyezéseket. Nincs olyan, hogy "ha már beléptél, akkor utólag azt csinálnak veled, amit akarnak".

Az eu alapításakor (nézz utána, érdemes) nagyon komoly garanciákat vállalt minden ország a szuverenitás biztosítására. Egyetlen ország sem lépett volna be, ha nem így lett volna. Szabad ország maradtok, megmarad az önállóságotok, ez volt a duma. A kvóta a véleményem szerint ezt veszélyezteti.

$pi$ 2016.07.21. 19:02:12

@fordulo_bogyo: "Nincs benne szo magyar allampolgarsag adasarol. "

Valóban, én egy kicsit egyszerűsítettem. Nincs benne szó arról, hogy állampolgárságot kapjanak, csak arról, hogy korlátlan ideig letelepedhessenek. Az állampolgárság majd egy következő lépés lesz.

Mert lesz ilyen lépés, ne legyenek kétségeid, ahol már a kerítésépítés is fasizmus, ott másodrendű polgárok nem lehetnek.

2016.07.21. 19:02:49

@Attilajukkaja: "Igen, frusztralt vagyok. Miert, te nem? Neked talan minden ugy van jol, ahogy Orban azt elrendeli?"

Nem, de ettől még nem állítok valótlanságokat.

"Az " irdatlan baromságok" pedig egy serto kifejezes, amitol kerlek, hogy tartozkodjal a jovoben, ha engem szolitasz meg. "

Szerintem arra az állításra, hogy senkivel nem működünk együtt, teljesen jól klappol amit írtam. De kérlek szépen átfogalmazom a kedvedért: ez egy hatalmas sületlenség. Megfelel így?

2016.07.21. 19:15:52

@fordulo_bogyo: Az a bajom, hogy úgy tűnik egy migráns 100 X annyit ér, mint egy EU-s állampolgár. Olvasd vissza, hogy mit szóltam eddig hozzá a jelen cikkhez és meg fogod érteni!

fordulo_bogyo 2016.07.21. 19:16:57

@$pi$: Van mas lehetosegem?

"Miért kellene kilépni?! Ha neked nem tetszik amit Orbán csinál, akkor te kilépsz az országból? Az eu tagállamoknak egy csomó dolog nem tetszik, vitatkoznak, érvelnek, szavaznak."

Az erveles, szavazas megtortent, az EU dontott. Ez utan nepszavazasnak helye nincs.
Ezutan a magyaroszagi nepszavazas olyan, mintha egy magyar parlamenti dontes utan en otthon, csaldi korban, vagy a falumban nepszavazast tartanek arrol a dontesrol. Hm?

OFF: nekem nagyon nem tetszik amit Orban csinal es kileptem az orszagbol, kulfoldon elek. Ha Magyarorszagon elsz, akkor azt kell elfogadd azt kell tedd amit a demokratikusan megvalasztott Orban es kormanya dont. Kovetkezo valasztasnal donthetsz maskent, ha nem tetszik. Addig egyetlen dolgot tehetsz, ha nem tetszik: tavozol.
Igy mukodik a demokracia.

fordulo_bogyo 2016.07.21. 19:18:33

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Nem ertem. Hol a migrans erteke (az osszeg amirol szo van buntetes), az EU allampolgarral kapcsolatban mifele osszeg a 700.000 azt nem ertem, azt honnan vetted?

$pi$ 2016.07.21. 19:20:45

@fordulo_bogyo: "Az erveles, szavazas megtortent, az EU dontott. Ez utan nepszavazasnak helye nincs."

Ebben a kérdésben nem dönthet. Sérti a szuverenitásunkat.

"egy magyar parlamenti dontes utan en otthon, csaldi korban, vagy a falumban nepszavazast tartanek arrol a dontesrol. Hm?"

Jogod van rá, nem? Akkor?

"Ha Magyarorszagon elsz, akkor azt kell elfogadd azt kell tedd amit a demokratikusan megvalasztott Orban es kormanya dont. "

Nem feltétlenül, fordulhatok az alkotmánybírósághoz, kezdeményezhetek népszavazást, simán bírósághoz is fordulhatok.

"Addig egyetlen dolgot tehetsz, ha nem tetszik: tavozol."

Felsoroltam miket tehetek.

$pi$ 2016.07.21. 19:23:34

@fordulo_bogyo: "Az erveles, szavazas megtortent, az EU dontott. "

Nem az EU döntött, ha jól tudom választott képviselők nem is szavaztak róla. Nem néztem utána, nem vagyok jogi szakértő, egyszerűen csak azt hiszem, hogy a "döntés" amire hivatkozol nem köti a magyar államot. Persze tévedhetek is, nem vagyok jogász.

2016.07.21. 19:37:02

@fordulo_bogyo: Egy migráns nem befogadásáért 78 millát kell pengetni.
Egy magyar meg összesen 700.000 Ft-nyi EU támogatást kapott az elmúlt 12 év alatt.
(Összesen 7000 milliárd EU támogatás osztva 10 millióval)

Ha már lusta voltál visszaolvasni....

fordulo_bogyo 2016.07.21. 19:41:41

@$pi$:
1. "Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa ..." - tehat az EU donteserol van szo.
2. a magyar nepszavazasnak semmi jogi kovetkezmenye nincs az EU-ra nezve... a magyar parlament pedig nepszavazas nelkul is ugy dont, ahogy Viktor kivanja.
Ez csak cirkusz, es penzparazlas (es penz kiszervezes a haveri es uzleti kornek).

"Nem feltétlenül, fordulhatok az alkotmánybírósághoz, kezdeményezhetek népszavazást, simán bírósághoz is fordulhatok." - na ezek kozul melyiknek analogja a magyaroroszagi nepszavazas, Sugok: egyiknek sem.
A magyar nepszavazas az olyan, mintha egy orszagos dontes ellen egy falusi polgarmester a falu lakoit szavaztatna meg arrol, hogy egyetertenek-e, hogy a falu kepviselotestuletenek hozzajarulasa nelkul donthet-e valamirol a parlament vagy a kormany .

fordulo_bogyo 2016.07.21. 19:47:13

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Ennek a ket szamnak semmi koze egymashoz.
"Egy migráns nem befogadásáért 78 millát kell pengetni.
Egy magyar meg összesen 700.000 Ft-nyi EU támogatást kapott az elmúlt 12 év alatt."

Egy magyarra juto tamogatast hasonlits az egy bevandorlora juto tamogatassal.
Az egy magyar magyarorszagi letelepedesenek megtagadasa miatti birsagot hasonlitsd a masik birsaggal. [Ja, hogy olyan nincs]

Miert epp 12 evnyi tamogatast szamoltal? Miert nem 5.34 ev alattit?
Miert a magyar lakosokra juto tamogatassal szamoltal, miert nem a nemet vagy angol lakosokevel... ja, hogy azok brutto befizetok? Akkor ok meg kevesebbet ernek? Ha a nemetekre juto tamgatassal szamoltal volna, azt kapnad, hogy meg az menekult letelepedeset megtagado orszagnak jar plussz penz, ha tudsz kovetni.

$pi$ 2016.07.21. 19:51:39

@fordulo_bogyo: "tehat az EU donteserol van szo."

Az eu tanácsnak van egy döntése vagy ajánlása vagy micsodája amiről beszéltünk. A népszavazásban a jövőről van szó bármely EU intézményről.

"a magyar nepszavazasnak semmi jogi kovetkezmenye nincs az EU-ra nezve..."

És? Ez alapján semmilyen népszavazást nem kellene sehol semmiről csinálni, mert úgysem köti az eu-t a népszavazás, nem? Az angolok népszavaztak, az au megköszöni szépen és tiszteletben tartja.

"na ezek kozul melyiknek analogja a magyaroroszagi nepszavazas, Sugok: egyiknek sem."

Jajj, ne hisztizz már! Demokrácia van, néha van népszavazás. Próbáld meg elviselni b+. Fel nem foghatom mi a halálnak kell ennyire hörögni, megkérdezik az emberek és megpróbálják elérni, hogy az legyen, amit az emberek akarnak.

Hörögtök, forrongtok, acsarkodtok és vicsorogtok, hogy valahogy kiforgassátok és bebizonyítsátok, hogy mekkora diktatúra már a népszavazás meg mennyire nincs már értelme. Mi a fene olyan rossz egy népszvazásban, hogy népfelkeléssel kelljen betiltani?

$pi$ 2016.07.21. 19:53:07

@fordulo_bogyo: "Ha a nemetekre juto tamgatassal szamoltal volna, azt kapnad, hogy meg az menekult letelepedeset megtagado orszagnak jar plussz penz, ha tudsz kovetni. "

nem hiszem, mert a kvótás büntetés évente jön. nincs olyan ország, ahol ennyi pénz van a benszülöttekre.

fordulo_bogyo 2016.07.21. 19:57:42

@$pi$: Megkerdezika z embereket, de elotta draga plakatokon sugalljak a helyes valaszt... muris.
Te hörögsz, forrongsz, acsarkodsz és vicsorogsz, hogy valahogy kiforgasd az igazat, semmi ertel ennek a konkret nepszavazasnak. Penzkidobas.

"nem hiszem, mert a kvótás büntetés évente jön. nincs olyan ország, ahol ennyi pénz van a benszülöttekre." -akkor miert hasonlitotta valaki a 12 ev alatt a magyarokra juto fejenkenti tamogatassal?
Mellesleg, nem jutott minden polgarra annyi, az az atlag. Sokan egy vasat sem lattak belole, masok meg irdatlan nagy osszegeket.

2016.07.21. 19:58:52

@fordulo_bogyo: Azért számoltam 12 évnyi támogatást, mert ennyi ideje léptünk be az EU-ba. Gondoltam erre magadtól is rájössz, de úgy látszik túlbecsültelek.

Ha akarod összehasonlítom az egy migránsnak nyújtott (csak pénzbeli) támogatást is: átlagosan havi 240 EUR. Ez egy év alatt 2.880. Azaz 300-zal szorozva: 864.000 Ft. Tehát még mindig ott tartunk, hogy kb 14X annyit kap 12 évre vetítve, mint egy magyar.

A németek pedig annak ellenére, hogy papíron persze bruttó befizetők szép kis haszonnal használják ki az olcsó munkaerőt és egyéb dolgokat itt Kelet-Európában, szóval nem kell őket félteni.

2016.07.21. 20:14:42

@fordulo_bogyo: Menj el politikusnak! Azoknál sokat fizetnek azért, hogy hülyének tettessék magukat. :-)

"A 12 évre vetítve" melyik szavát nem értetted?

fordulo_bogyo 2016.07.21. 20:25:36

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Koszonom az eszmecseret. Nem tudom kovetni a gondolatmenetedet, es belatom, nem is erdemes tovabb probalkoznom vele.

na4 2016.07.21. 21:22:59

@ZX: Jó kísérletezést a retek migránsokkal, remélem gyorsan beérik a gyümölcse. Ja mert a nagykövetségek mindig az igazat és csakis az igazat mondják. Hahaha, diabolikus kacajom.

na4 2016.07.21. 21:24:44

@Attilajukkaja: Ahhoz, hogy tudd mi az, hogy seggberugás, téged seggbe kell rúgni? OMG.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.21. 22:01:17

A migránsozó csőcseléktől (beleértve az egész fideSSes söpredéket) kérdem: pont az a néhány száz ember okozna súlyos gondokat, akiket esetleg az EU miatt be kellene fogadni? Baszomajóanyátokat, menjetek el egyszer a Keleti-pályaudvarhoz és nézzétek meg mi van ott évtizedek óta! (Arab "pénzváltók") azok miért nem zavarnak senkit?

2016.07.21. 22:41:12

@Hóhér az utolsó barátod: neked ki mondta, hogy az arab pénzváltók nem zavarnak senit?

Kivlov 2016.07.22. 08:09:25

@nu pagagyí:
Erről van szó. Régóta mon dom, hogy '89ben akasztani kellett volna, nem pedig arra büszkének lenni, hogy vér nélküli rendszerváltás volt, meg antallt magasztalni. puhapöcsű volt, a lehető legrosszabb pillanatban került kezébe az irányítás.
2006ban lehetett volna forradalaom, ha a ballerek nem csak csürhéznek, hanem eltakarítják az egész parlamentet mindenestül...

Kivlov 2016.07.22. 08:10:06

@Hóhér az utolsó barátod:
honnan tudod, hogy néhéány 100?
már most millióan jöttek és még hol a vége?
hagyjuk már az álszenteskedést.

Attilajukkaja 2016.07.22. 09:15:55

@na4:
" hogy tudd mi az, hogy seggberugás, téged seggbe kell rúgni?"
Termesztesen nem, de itt nem is arrol volt szo, hogy tudom-e mi az a rablas vagy nemi a eroszak. Ezert nem ertem a kerdesfelvetesedet.

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:
"Szerintem arra az állításra, hogy senkivel nem működünk együtt, teljesen jól klappol amit írtam. "
Inkabb probalj meg ervelni, mint azon tanakodni, milyen szavakkal minositsd a hozzaszolasaimat. Kivel mukodunk mi egyutt olyan jol? Talan Azerbajdzsanra, Kinara vagy a torokokre gondoltal? Mert veluk tenyleg "nagyon gyumolcsozo" a kapcsolatunk!

@$pi$:
"Az, hogy más nemzetek mondják meg, hogy ki kapjon magyar állampolgárságot, hogy kit fogadjunk be nem "együttműködés"."
Valoban nem lenne az. Mekkora szerencse, hogy ilyet SENKI SOHA nem kovetelt tolunk!
Annak viszont lenne ertelme, hogy az EU pl. szabalyozza azt, hogy a tagallamok milyen feltetelek mellett adhatnanak allampolgarsagot EU-n kivuli betelepuloknek. Hiszen azzal, hogy Szijjartoek megkerdezes nelkul 250 ezer euroert (+ kezelesi koltsegek, he-he) barkinek adnak letelepedesi engedelyt, egyuttal az egesz EU-ba is korlatlan es ellenorizetlen belepest biztositanak penzes oroszoknak, kinaiaknak, araboknak stb. De kispenzu ukranoknak, szerbeknek is. Nem gondolod?

Barbaarb 2016.07.22. 09:47:33

@Attilajukkaja:

Nem a migráció megállításában játszhat szerepet, hanem migrációpolitikában. Mert ah megvan a hajlandóság arra, hogy a migránsokat kint tartsuk, akkor azt meg is tudjuk tenni.

2016.07.22. 10:25:20

@Attilajukkaja: "Kivel mukodunk mi egyutt olyan jol? Talan Azerbajdzsanra, Kinara vagy a torokokre gondoltal? Mert veluk tenyleg "nagyon gyumolcsozo" a kapcsolatunk!"

Itt gyárt egy rakás autóipari cég Németországból például. Van itt amerikai cég is dögivel.
Svájci, holland, francia ..... meg még sorolhatnám. Ezekkel például azt gondolom, hogy nagyon jól együttműködünk. Kínát is említhetném. Te viszont azt írtad, hogy senkivel.

Erre nem nagyon lehet mást írni, mint hogy hazugságot írtál. Az meg, hogy te ezen megsértődsz, az egyedül a te bajod.

Attilajukkaja 2016.07.22. 10:35:31

@Barbaarb:
Ertem, mire gondolsz. A hajlandosag szerintem minden EU-s orszagban megvan, csak a modjat nem talaltak meg ki. Illetve arra van meg a hajlandosag, hogy csak korlatozott szamu menekultet fogadjon be, es olyanokat, akik valoban haborus menekultek. Es ha Magyarorszag erre sem hajlando, akkor senki nem fogja eroltetni. ezert is alsagos ez az egesz nepszavazosdi.

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:
Sok ceg kivonult Magyarorszagrol az utobbi evekben, es akik maradnak, csak addig teszik, amig megeri nekik (kedvezmenyeket kapnak). De en nem is a ceges kapcsolatokrol kerdeztelek, hanem orszagos, diplomaciai szinten mely orszagokkal olyan jo az egyuttmukodesunk?
Az meg, hogy nem birod megallni, hogy folyton lehazugozzal, sajnalom, nem engem minosit!

2016.07.22. 11:39:31

@Attilajukkaja:

A céges kapcsolatok mögött mindig ott van a diplomáciai is. Te viszont azt írtad, hogy SENKIVEL nem működünk együtt.

Hazudsz és utána megsértődsz, mert nevén neveztem a dolgot. Ez nem engem minősít.

Attilajukkaja 2016.07.22. 12:11:12

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:
Az utobbi evekben nem csak a szomszedainkkal romlott meg a kapcsolatunk, hanem az USA-val es az EU-val is. Az oroszok nagyon biztak ugyan Orbanban, de ok is csalodtak miutan semmi perc alatt megszavazta az ellenuk hozott szankciokat.
A kinaiakkal ugyan nagy hevvel fogott hozza szijgyarto a kapcsolatepiteshez, de nem sokra jutott. Az azeriekkel sem utottek nyelbe semmi jelentos megallapodast annak ellenere, hogy kiadtuk nekik a baltas "nemzeti hosuket".

Azt hiszem, ennel tovabb mar nem nagyon jutunk, mert neked csak az a fontos, hogy ujra es ujra hazugnak nevezhessel. Ezt az oromot viszont tovabbra nem vagyok neked hajlando biztositani. Pa!

Barbaarb 2016.07.22. 12:12:47

@Attilajukkaja:

Egyelőre abban sincs megegyezés, hogy mégis ki a háborús menekült, mert szerintem aki válogat a célországok közül, az nem az.
Viszont azt nem tudom honnan veszed, hogy senki sem fogja erőltetni a betelepítést, ha a magyar kormány nem akarja. Az ezért járó pénzbüntetés nem igazán erre utal.

Attilajukkaja 2016.07.22. 13:51:53

@Barbaarb:
Szerintem a haborus menekult kriteriuma nem az, hogy hova akar menni, hanem, hogy haborus ovezetbol jott-e.
En pedig azt nem tudom, hogy te honnan veszed, hogy barki is rank akarja eroltetni a bevandorlok befogadasat. Nincs semmilyen kotelezo kvota, se penzbuntetes azert, ha nem fogadjuk be oket. Szo volt rola, de hamar elvetettek az otletet.
"Nem felel meg a valóságnak a magyar kormány kommunikációja, amely szerint az EU az illegális bevándorlók ügyében akar kvótát" – nyilatkozta, majd részletesen is kifejtette, hogy miért kell megkülönböztetni az illegális bevándorlókat a szabályosan menedéket kérő, bűncselekményeket nem elkövető menekültektől, továbbá hogy az utóbbiakra vonatkozó kvóta az ország számára nem jelent veszélyt: "Én úgy gondolom, hogy ez egy abszolút vállalható megoldás". Hiszen itt arról van szó, hogy ha a menedékkérők száma egy országban meghaladja a szokásos mértéket, a többi ország majd ekkor lép be a folyamatba, és segít az érintettek elhelyezésében, ami pedig nem azonos egy mechanikusan mindenkire kirótt kényszerkvótával." (hvg.hu)

Attilajukkaja 2016.07.22. 14:23:27

@Barbaarb:
Bocs, az elobbirol lemaradt, hogy a nyilatkozatot a fideszes Navracsics Tibor tette Brusszelbol.

Barbaarb 2016.07.25. 12:12:32

@Attilajukkaja:

Nyilván az a menekült, aki háborús övezetből érkezik, de hozzánk onnan érkezik? Nem véletlenül van definiálva a biztonságos harmadik ország fogalma.
Kötelező betelepítésről eddig nincs döntés, de nincs is elvetve tudtommal, ha igen, akkor arról jó lenne egy biztos forrást olvasni. Ha nem lenne terítéken a dolog, akkor nem ágálna például Schulz annyira a népszavazás ellen.
Emellett a bevándorló és menekült minősítés és kérdéses, hiszen látható, hogy egyik ország kormánya így, másik úgy ítéli meg őket. Németországé például sokakat menekültnek tekint, míg például a magyar kormány azt mondja, hogy aki biztonságos országból érkezett hozzánk, az nem menekült. Ha ezekben nincs egységes kommunikáció, akkor még fontosabb a népszavazás sikeressége.
süti beállítások módosítása