Kerepesi Tibor

Összeesküszök, elméletileg

2016. július 17. - Kerepesi Tibor

Szeretem az „összeesküvés elméleteket”, mert ugyanazokat a tényeket más sorrendben, vagy más megvilágításban nézve érdekes megállapításokat lehet tenni. Talán azok a következtetések a fontosabbak, amiket ilyen levezetések után át lehet ültetni valós történések előrejelzéseként.

Itt van ez a török puccskísérlet, ami hamvába holt próbálkozásnak tűnhet, ha csak a kommunikált híreket olvassuk. Viszont ha az eseményeket más megvilágításba helyezzük, teljesen mást láthatunk, mint a hivatalos kommunikáció.

Itt van Törökország, amelyik gazdaságilag nem áll rosszul, fejlődik, tehát a szélesebb néptömegek nem feltétlenül elégedetlenkednek. Ebből nem következik, hogy puccsot hajtsanak végre, hiszen nincs meg a megfelelő tömegbázis.

Persze ettől, még lehet hatalom átvétel, de csak abban az esetben, ha a katonaság, amely azért ott elég nagy létszámú és jól felszerelt, teljes egészében egy időben bevetésre kerül, megbénítva az ország központi kommunikációját, lefegyverezve a rendőrséget stb. de nem úgy, hogy egy „maroknyi” haderő randalírozik az utcán, melynek eredményeként civilek hallnak meg és tök felesleges anyagi károk keletkeznek.

Történik egy ilyen esemény akkor, amikor a megdönteni kívánt „diktátor” közelben sincs, így a személyének megsemmisítése esélytelen.

A legtöbb, de főleg a sikeres katonai puccs úgy kezdődik, hogy likvidálják a szimbólumként tisztelt személyt amivel, minimum időt nyernek, hiszen az apparátus „fej nélkül” maradva időszakosan lebénul.

1929-ben Musztafa Kemal Atatürk az Oszmán Birodalomból alapította Törökországot és a demokrácia őrzőjének a hadsereget nevezte meg. Ezért még értelmezhető is lenne a hadsereg lépése,de.......

......ahogy a hírekből látszik Erdogan speciális demokrácia értelmezése nem pont az amit Európában demokráciának neveznek. Sokkal jobban hasonlít a putyini felfogáshoz, hiszen ellenzékieket, kritikus újságírókat börtönöznek be, tüntetnek el, minden büntetendő, ami az államfő tevékenységét bírálja. Így „sérthetetlenné” téve Erdogant.

nevtelen_2.jpg

Persze a gazdasági fellendülés közben is vannak másként gondolkodó vagy egyáltalán gondolkodók és van az a szint, amikor már egyesével körülményes ezek forgalomból történő kivonása.

Egy ilyen elvetélt puccskísérlet viszont kiváló alkalmat adhat a tömeges leszámolásra, az esetlegesen másként gondolkodók megfélemlítésére.

Milyen puccs az ahol egy ~ 75 milliós országban csak néhány egység vesz részt, kormány tagjai és az államfő is sértetlenül megússza, viszont másnap a hírek, már ezernél is több bíró menesztéséről szólnak (én nem hallottam, hogy a bírói kar az alatt az egy éjszaka alatt, ekkora létszámban bármit is tett volna).

Ez sokkal inkább közvetve a vezetésből irányított tisztogatásnak látszik, mint valós államrend ellen irányuló megmozdulásnak, járulékos veszteségek betervezésével, hogy még indokoltabb legyen a gyors leszámolás.

Magyarországon erre miért is érdemes figyelni (eltekintve attól, hogy messze földön - nagyjából csak ott - elismert külügyminiszterünk terrorcselekménynek (?) nyilvánította, ami nagyjából azt jelenti: vagy nem tudja mi történt vagy nincs tisztában a szó jelentésével)?

Hasonló, ha nem is ennyire nyílt rendszert épít ki a Fidesz Magyarországon.

A „Vezér” védelme mindenek felett (már tüntetni sem szabad a házánál, hiszen az Alkotmánybíróság is a orbáni kottából játszik a demokrácia és a szólásszabadság védelme helyett)! A médiumok központi irányelvek alá vonása. Hatalmas költségvetetési pénzek propaganda célokra fordítása. Valós problémák elfedése külső és belső ellenség kereséssel.

Viszont itt a gazdaság gyakorlatilag az EU pénzek miatt működik úgy ahogy, így azért némi látszatot fenn kell tartani még.

Az ellenség keresés itt kissé nehezebb, hiszen nincsenek olyan ellenségnek kikiáltható népcsoportok, mint a török vezetésnek a kurdok. Nekünk viszont vannak, illetve Orbán nagy bánatára nincsenek migránsaink, akik ellen éppen hergeli a társadalom egy részét. Ráadásul a nem létező migránsaink itt nem is követnek el semmit (vannak nekünk saját magyar bűnelkövetőink szép számmal, nincs szükségünk importra), így kezd erőtlen lenni az állandó migránsozás. Csak nehogy ötleteket kapjon Törökországból vagy Oroszországból, hogyan kell valósnak látszó veszélyérzetet kelteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerepesi-tibor.blog.hu/api/trackback/id/tr668896218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fércnél maradandóbb 2016.07.18. 13:04:15

@a BircaHang Média szerk.:
Vagy talán az USA nagykövet, aki elnézőnek mutatta magát Szaddam Husszein felé a Kuwait elleni irakii invázió belengetésekor, egy másik közel-keleti államnak akart segíteni

A második iraki háború előtt viszont biztos hogy átverték külföldről az USA vezetőit, Csak az a kérdés, hogy Ahmed Csalabi iráni ügynöknek, vagy az izraeli lobbistáknak jutott nagyobb szerep ebben

pamut 2016.07.18. 13:05:47

@torró:
hahaha, na mesélj én kinek a nyelvét beszélem, kérlek világosíts fel? :DDD ja, hogy arról meg "elfelejtettél" beszámolni hogy engem miért neveztél "titetek"-nek, miért bélyegeztél meg azonnal akkor is és most is egyből egy másik csoporthoz tartozónak, és persze - igazi fideszes módjára - most sem azzal törődsz amivel el kéne számolnod hanem továbbra is engem gyalázol :DDD

hű de lebuktattad magad fideszes! :DDDD

barli 2016.07.18. 13:06:51

@fércnél maradandóbb: meg kivágtak két orgonabokrot is a ligetben a puccs alatt!

torró 2016.07.18. 13:19:44

@pamut:
Húúú vazze, tényleg kurvára lebuktam. Te is lebukhatsz! :DDDDD . Nem érek én rá hülyeséggel foglalkozni. Főleg nem magyarázkodok akárkinek. Most megyek le a vízre, és szépen becsorgok a kis hajómmal 1500-a fogasozni. Annak van értelme tudod!?

pamut 2016.07.18. 13:22:11

@torró:

Na, látod, ez végre egy tisztességes válasz volt, amiben szépen elmagyaráztad miért beszélsz úgy mint egy fideszes, miért bélyegeztél meg, rágalmaztál meg engem is kapásból pont úgy mint egy fideszes. Szépen kimagyaráztad magad, korrekt.

Ja, nem is... :)

steery 2016.07.18. 13:29:42

Szerintem Erdogan szervezte a puccsot vagy tudott róla és hagyta kibontakozni, hogy felhasználhassa a saját céljaira.
Amúgy meg kész vicc az egész. Mi az, hogy a török nép kiáll egy olyan elnök mellett, aki diktatúrát akar kiépíteni és eltapossa az ellenzéket meg belerúg a kurdokba, miközben a fegyvertelen fogdmegjei elverik a demokráciát visszaállítani kívánó fegyveres katonákat az utcákon? Akik olyan seggfejek, hogy meg se próbálják elfogni a gazfickót vagy legalább szétlőni, felrobbantani? Meg se bénítják a telekommunikációt az egész országban, legalább néhány órára, hogy ezzel időt nyerjenek? A külföld meg gratulál a diktátornak ehhez a szélhámossághoz és támogatja őt? Röhej.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 13:31:56

@pamut:

A pamut féle bérbloggereket ignorálni kell.
A Tolvaj Gyurcsány gazdi fizet neki, ezért beír néha valami ostobaságot és kalap.
Védi a tolvaj ballibeket, és mindent megtesz hogy újra hatalomra kerüljön az elkúró banda.

Ez van.
Szerencsére jeelenleg szólásszabadság van, bár a ballib bloggerek nagyrésze cenzúrázik ma is.

Nem szabad vele foglalkozni, a provokációira felülni. Trollokat trollként is kell kezelni.
Pamuttól nagyobb troll pedig nincs.

nu pagagyí 2016.07.18. 13:37:20

@Ballib cenzúrázók réme 15: A tolvaj Orbán fizetett trolljaként rendkívül hiteles megszólalásokat produkálsz. Mikor lesz 16?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 13:38:24

@nu pagagyí:

Ha ezt is kicenzúrázzátok, ahogy szokták a liberálnácik a ballib véleménydiktatúrába nem illő különvéleményekkel.

nu pagagyí 2016.07.18. 13:47:38

A török hadsereg több puccsot végrehajtott már, de tudtommal soha nem birtokolta sokáig a hatalmat. Rövid átmeneti idő után új választásokat írtak ki és átadták a hatalmat a nyertes polgári erőknek. Akkor lépnek fel, ha egyeduralom készülődik. Alkotmányos kötelezettségük az ilyesmi elleni fellépés. Érdekes, hogy a magyar alkotmány is tartalmaz hasonlót, persze minden konkrétum nélkül. A magyar alkotmány szerint mindenkinek kötelessége az egyeduralmi törekvések elleni fellépés, persze ha vállalja azt is, hogy börtönbe csukják, mondjuk "terror cselekmény" miatt. Magyarországon az egyeduralmat megkaparintó diktátor ellen ugyanis csak "törvényes" eszközökkel lehet fellépni, ami ugyebár fából vaskarika, akik meg hivatalból tehetnének ellene, azok már mind a diktátor csicskái.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 13:51:55

@nu pagagyí:

Tekintve az eddigi pártpreferenciákat, ezidáig akkor láthatod, hogy minden ballib kormány kivétel nélkül éppenhogy csak a választást tudta megnyerni, majd a ciklusuk 90%-ban már bukták volna az előrehozottat, mert az emberek többsége szinte azonnal megbánta hogy bedőlt "megint" a ncáizós diktatúrázós elcseszett ballib hazugság cunaminak.

A jobboldali kormányok viszont legalább 90%-ban mindig megnyerték volna az előrehzott választást is. Annak ellenére hogy gyakorlatilag szünet nélkül megy a bérrettegés, diktatúrázás az összes fizetett ballib blogon ezerrel.

Ezek fényében rendkívül röhejesek vagytok, mikor demokráciára hivatkoztok.

pamut 2016.07.18. 13:52:03

@Ballib cenzúrázók réme 15:
:DDD
orbán főállású trollja, netes verőlegénye majd agyvérzést kap hogy másokat letrollozzon, hahahaha :DDD

legalább orbán a Századvéges pénzmosodájából, ami évente 5+ milliárdot lenyúl tőlünk magyaroktól, legalább onnan ki tudsz magadnak kaparni pár tízmilliót, vagy akkor lúzer balek vagy hogy gombokért vered szét az egész blogszférát mind a 3000 kamunikkeddel?

nu pagagyí 2016.07.18. 13:53:40

@Ballib cenzúrázók réme 15: A te nézeteidnek nem ez a portál felel meg, nem világos minek szenvedsz itt. Ahogy a mulatós nóták kedvelői sem a komolyzenei portálokon szokták szapulni Beethovent, neked sem itt kéne rontanod a levegőt. Válassz magadnak egy alpári portált, ahol te lehetsz a lángész.

pamut 2016.07.18. 13:54:39

Hé, orbáncsicska férgek, magyargyűlölő hazaáruló maffiózók!

KÉRDÉS!

Orbán muszlim példaképe, Erdogan mintájára mikor fog a gazdátok nálunk Magyarországon is kamupuccsot rendezni önmaga ellen, hogy annak ürügyén a kopaszgárdátok és ti bértrollok is véres rongycsomóvá verhessetek minden igaz magyart aki ki meri mondani hogy loptok mint a gép?

nu pagagyí 2016.07.18. 13:58:14

@Ballib cenzúrázók réme 15: Tévedsz. Masszív pártpropaganda folyik közpénzen, állami eszközökkel való fenyegetőzés és visszaélés. Úgy tűnik ez a jellemzője a jobboldali kormányoknak, legalábbis azoknak, amikben a Fidesz is benne van. A nem jobboldali kormányok betartották a demokrácia szabályait, nem fojtották el a véleményeket, meghagyták az alternatívákat és az ellenzék mozgásterét.

$pi$ 2016.07.18. 13:59:02

@nu pagagyí: "Olyan volt ez, mint az őszödi beszéd, ami néhány hónap múlva okozott "spontán" felháborodást. "

Már megint próbálsz csúsztatni, hazudni, feketíteni. Az tüntetések az őszödi beszéd nyilvánosságra hozásakor, 2006. szeptember 17-én kezdődtek. A "hónapok múlva" tehát nyilván hazugság, amint nyilvánosságra került tüntetések voltak. Az, hogy a beszéd egy darabig nem került el a sajtóba egy teljesen irreleváns dolog.

wektor77 2016.07.18. 14:03:52

Elmagyarazna valaki,hogy mirol szolt a poszt?. ;)

pamut 2016.07.18. 14:04:13

@nu pagagyí:
Te még mindig ott tartasz hogy ennek a szardarabnak ész érvekkel meg tényekkel jössz? Vedd már észre hogy az orbánista trollok csak röhögnek ezen, mintha egy kopasznak verseket szavalnál. Ő is hajszálpontosan tudja hogy lopnak csalnak hazudnak, hogy szétverik és kifosztják az országot, ő is ezt csinálja, ő is ebből él. Nem azért tagadja mert nem hiszi, hanem mert röhögve hazudik bármikor bármennyit és még élvezi is, csak magadat fárasztod vele hogy nem nézed hazugnak.

nu pagagyí 2016.07.18. 14:09:33

@$pi$: Előbb alaposan előkészítette az agytröszt a spontaneitást, aztán rögtön el is kezdődött. Igazi puccskísérlet volt ez, csak akkor még nem sikerült. Pedig emlékeim szerint, még töltényeket is beszerzett a Hír TV-s riporter a szintén spontán TV-székház felgyújtáshoz, demonstrálandó, hogy az agresszív rendőrök a "tömegbe lőttek".

nu pagagyí 2016.07.18. 14:12:57

@wektor77: Arról szól a poszt, hogy biztosan nem tudjuk, de tegyük fel, előre megrendezett puccs volt Törökországban. Valahogy túl jól jött ki belőle Erdogan.

ZX 2016.07.18. 14:15:10

@Ballib Cenzúrázók Réme 11: Jaajj, komolyan, sírok a röhögéstől. Ne hagyd abba!

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 14:17:38

@$pi$:

Persze hogy hazudnak.

Nem marad más fegyverük szerencsétleneknek.

Az egész ország tudja, hogy csak a magukat baloldalinak meg liberálisnak nevezett elkúró banda veretett beazonosíthatatlan karhatalmistákat, tüntettek ki rendőröket, mert kilőtték az emberek szemét.

A libsi tolvajtempó és elkúrás érdekében lehazudják a csillagokat, bérrettegnek ezerrel.

Persze röhejes az összes hazugságuk, meg a kínlódásuk, tekintve hogy az emberek többsége ma is pontosan tudja, hogy az elkúró ballibeket soha nem szabad visszahozni.

Dehát őket ezért fizetik, és nem az eszükért szeretik. :)
Hagy szenvedjenek.
Majd diktatúráznak egyet 2018-ban is, de a véleményük leszarható.
kevesen vannak, bár igaz hogy olyanok mint a fing. Hangosak és büdösek.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 14:19:36

@nu pagagyí:

Tekintve hogy három helikopterrel ment 40 kommandós lelőni az Erdogant, cseppet erőltetett ez az önpuccs szöveg.
index.hu/kulfold/2016/07/18/erdogan_helikopter/

Az USA a szokásos hatalmi játszmáinak az egyikével csúfosan felsült.
Ennyi a sztori.

Arte Peritus 2016.07.18. 14:21:24

A puccsot maga Erdogan szervezte, íme a bizonyíték: pervenimus.blog.hu/2016/07/17/erdogan_csinalta

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 14:27:35

@Lector Oris:

Teljesen egyértelműen Amerika áll a háttérben.

A balfék Amerikaiak, az Ukrajnai puccsot se gondolták át. A lényeg hogy a gáz üzletágat bagóért eladja nekik az árnyékkormány.

Megtörtént.

Itt is csak ennyi volt a cél (gáz, olaj, EU-s szállítása), azon felül, hogy a NATO második legnagyobb haderejét, is kontroll alatt akarták tudni.

E.Katolnai 2016.07.18. 14:32:43

@Conchobar: Mégis mit értesz a „saját hagyomány” alatt? Az ősi török pogány valláshagyományt, vagy az araboktól átvett nemzetközi ideológiát a mohamedanizmust? A mohamedanizmus – ha nem tudnád – tagadja a modernizmust, elveti a Darwinizmust, lenéz-megvet minden alkotmányt, erkölcsi, társadalmi törvényt, etikát, viselkedési kódot, ami nem a sharián alapszik …
Na de hagyjuk a részleteket, miért nem tanulsz? Miért nem olvasol? Miért nem jársz könyvtárba? Mert ha tanulnál, olvasnál, akkor nem irkálnál badarságokat …

ZX 2016.07.18. 14:34:47

@Ballib cenzúrázók réme 15: "A török Hurryet és a legbefolyásosabb arab médiabirodalom, az al-Dzsazíra például vasárnap egyszerre jutott hozzá Erdogan megmenekülésének történetéhez."

Ez is Allah ajándéka volt mint a puccs. Nem igaz?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 14:34:55

A kamion volánjánál ott ül az arab. A muszlim. Nem, tudom én, hogy nincsen olyan, hogy „az” arab és „a” muszlim, de most nincsen már sok időm cizellálni, úgyhogy mégiscsak ő ül ott a volánnál. Belém hajt, a véreimbe hajt, két kilométer hosszan hajt belénk, közben lő is a fegyverével, és azt üvölti eksztázisban, hogy „Allah akbar!” – bármit is jelentsen ez azon kívül, amit amúgy jelent.
- See more at: magyarhirlap.hu/cikk/61087/Pillanat#sthash.eBpdK4SQ.dpuf

E.Katolnai 2016.07.18. 14:38:04

@Ballib cenzúrázók réme 15: a törököknél gyakorlatilag mindössze két "törzs" él a kurdok és a törökök. A többi törzset vagy kisebbséget már rég kiirtották. Sziriában nem "törzsi" problémák miatt szakad a bugyogó, hanem a szunnita és a shia gyűlölködés miatt, amit izrael és a tróger amerikaiak szitanak ...

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 14:39:03

@ZX:

Teljesen egyértelmű hogy Amerika szervezte a puccsot, éppen mint az Ukránoknál.

Ha visszaemlékszel, akkor az Ukrán puccsnál is éppen ez volt a helyzet.
A ballibek tagadták a végletekig az amcsi beavatkozás tényét.
Aztán mikor kiderültek az Amerikai kommandósokról a hírek, mikor megvették a szenátus rokonai az Ukrajnai gáz üzletágat kilóra, akkor már nyilvánvaló volt.

Persze most sincs értelme semmi tagadni.
Egyedül annyi, hogy az átlagembert csak most érdekli a hír ebben a pillanatban.
Ha a magadfajta fizetett ballib bérbloggerek elég sokszor leírják, hogy nem Amerika puccsolt, akkor lesz aki elhiszi.

A többség persze nem.
Különösen azok nem, akik olvasnak és gondolkodnak a témában.

pamut 2016.07.18. 14:41:22

@Ballib cenzúrázók réme 15:

:DDDD

te hazug barom, mert Erdogan lelövet 200+ embert, de kamuhíreket azt nem terjeszt ugye, mert biztos erkölcsi gátlásai vannak! :DD

Ja meg eleve úgy időzít egy hadsereg a puccsot mi, hogy épp ne legyen a fővárosban Erdogan nehogy el tudják kapni :DDDDD

hazudj még fideszes!!!

nu pagagyí 2016.07.18. 14:43:40

@E.Katolnai: Ezt a sok sületlenséget akár a Bibliáról is elmondhattad volna. A "muszlimok" ugyanolyan sokfélék, mint a "keresztények". Nem kell egy szektával azonosítani az egészet, ahogy a katolikus vallást nem a pedofil papokkal, a reformátust nem Hegedűs Lóránttal jellemezzük. És akkor a modern idők nem vallásos tömegeiről nem is szóltam. Primitíven látod a dolgokat.

pamut 2016.07.18. 14:47:26

Már az EU is csak röhög Erdogan kamu önpuccsán, bár az nem olyan vicces hogy több száz embert öletett meg ez a muszlim geci csak hogy erősítse a diktatúráját:

"A bírók és más hivatalnokok gyors "begyűjtése" az elfuserált török puccs után arra utal, hogy a kormánynak már volt egy listája a nevekkel, mondta Johannes Hahn, a csatlakozáspolitikáért - így lehet mondani, hogy a török ügyekért - felelős EU-biztos a Reuters közlése szerint."

"Úgy tűnik, mint valami, amit elterveztek. A listák megvannak, ami azt jelzi, hogy ezek már kész voltak, és használni akarták őket egy bizonyos időpontban"

index.hu/kulfold/2016/07/18/erdogan_elore_eltervezhetette_a_tisztogatast/

Hé, fideszes hazaáruló gecik, ti mikor művelitek ugyanezt Magyarországgal, hogy aztán az Orbán-gárda élén szilánkosra verhessétek mindenki fejét aki kiáll a magyarok jogai és a magyar demokrácia mellett?

nu pagagyí 2016.07.18. 14:51:50

@Ballib cenzúrázók réme 15: Ukrajnában az oroszok ott sem voltak, ahogy Szíriában sem, no és Törökországot is messzire kerülik.

Ha már összeesküvés-elmélet. Az oroszok nekem gyanúsabbak az USÁ-nál. Jól látszik a tendencia, hogy visszaakarják szerezni a korábbi szovjet befolyási övezeteket (minket is, de te biztosan többet tudnál erről regélni). Nem lehet véletlen, hogy hol a legzavarosabbak a viszonyok: Ukrajna, Kelet-Európa, Közel-kelet, Észak-Afrika. Van még egy pár ország, ahol később várható komolyabb zavargás: Tunézia, Algéria, ezekre az alacsony olajárak miatt egyelőre nincs elég pénz.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 14:52:47

@pamut:

Te szerencsétlen marha..

Eddig csak a magdfajta agyhalot Gyurcsnyisták verettek meg karhatalmistákkal ellenzékieket, és csak ti örömkedtetek mikor meztelenül fogdákban Gyurcsány pribékei aláztak politikai foglyokat. Csak ti élvezkedtetetek mikor az olaj ügyekből ismert Gergényit a vérengzés kapcsán kitüntették.

A jobboldalnak erre soha nem volt szüksége.
Ugyanis egy nagyobb tüntetést se sikerült eddig összehozni, és esélyetek sincs 2018-ban sem demokratikus keretek között hataolmra kerülni.
Hála az égnek.

Szóval te hazaáruló Gyurcsnyyista görény, fáradj a kasszához vedd fel a fizetésed, de ne várd hogy komolyan vegyen bárki is ! :DD

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 14:58:18

@nu pagagyí:

Szerintem a Törökök valamit tudnak már a témában:

444.hu/2016/07/16/vesztegzar-ala-vettek-a-torok-hatosagok-az-usa-legibazisat

Szombat délután a török hatóságok lezárták az incirliki repülőteret. Ezt a bázist az USA légiereje használja, az Iszlám Állam elleni szíriai légicsapások egy részéhez innen szállnak fel az amerikai gépek.
A bázis felett légtérzárat rendeltek el, a bázisról nem lehet kilépni, és be se engednek senkit és semmit, és az áramszolgáltatástól is elvágták a repülőteret.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.07.18. 15:06:03

@$pi$: Na és mi van az MNB devizatartalékkal? Tudod már mire való?

E.Katolnai 2016.07.18. 15:06:26

@nu pagagyí:
A kerszténység sokféleségét ne próbáld bemutatni nekem, kb. 50 tanulmányom tanuskodik arról, h nekem tanulatlanok semmit sem tudnak magyarázni a témában.
a kereszténység átment egy reneszánszon, egy belső purgatóriumon, ami élesen elválasztja a X. századi kereszténységet a maitól. A mohamedánok még mindig a középkorban vergődnek és még pl. a keresztény papok pedofiliája széleskörü figyelmet kap, addig mohamed pedofiliájáról (Aisa) még mindig kussolnak az alulképzett libsi szakértők.
Mi a sharia megfelelője a mai keresztény jog-erkölcsirendszerben? Ha erre nem tudsz értelmes választ adni, akkor tényleg húzzál a mahmutizmut védő jó büdös búsba!

kvadrillio 2016.07.18. 15:06:30

RÖHÖGNÉM, HA HASONLÓ SZITUBAN A FIDESZ HÍVNÁ 2 MILLIÓS HŰBÉRESEIT PAJZSKÉNT, OCCT 6 MILLIÓ MEG AGYONVERNÉ ŐKET ! :o)

EGYBKÉNT MEGHÖKKENTEM EZEN AZ UCCÁRAHÍVOMHIVEIMET ERDOGAN-MÓDSZEREN !!! AZ ÚJDONSÁG EREJÉVEL HATOTT RÁM !!! :o)

nu pagagyí 2016.07.18. 15:07:20

@Ballib cenzúrázók réme 15: Minden diktátor az USÁ-t szokta megvádolni, mert a politikája nyilván nem fogja kiállni az emberi jogi követelményeket és elővágásként uszít egyet. Olyan ez, mint a kezdő diktátorok sorosgyörgyözése, csak kicsit durvább.

pamut 2016.07.18. 15:08:43

@Ballib cenzúrázók réme 15:

:DDDDD hetek óta vernek törnek csontot az orbán-gárdista magyargyűlölő kollégáid a Városligetben oszt hogy elhazudja a kis csicska ezt is :DDD

alig várod már te is ugye hogy valami kamupuccs ürügyén te is verhesd a magyarokat mi?

pamut 2016.07.18. 15:10:27

@kvadrillio:

nyugodj meg, az orbánzombik azonnal ütni kezdenék a magyarokat ha Orbán kérné!

lesz még ilyen, csak orbán megszervez önmaga ellen egy kamupuccsot, aztán utána azonnal "önvédelemből" szétveret mindenkit a fanatikus rohamosztagos zombijaival, aki nem vele van hanem a magyarokkal.....

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:12:44

@nu pagagyí:

Értem..
Tehát mindenhol azt mondta az aktuális diktátor, hogy Amerika beleavatkozik az ügyeibe, és puccsot szervez.

Mondjuk ezt mondták Líbiában, Szíriában, Irakban, Egyiptomban, és Ukrajnában egyaránt.

És jééé...
Tényleg.

Valahol katonasággal ment oda az USA demokráciát csinálni, valahol csak légi támogat, és máshol ellenzéket lát el fegyverrel, pénzzel.
Megint máshova csak kommandósokat küld, és titkosszolgálatot használ, információkat ad.

Szóval mondanál egy olyan diktatúrát, ahol az USA nem avatkozott be, és rágalmazták ?

kvadrillio 2016.07.18. 15:13:16

AZ ERDOGAN-STORY ARRA HÍVTA FEL A FIGYELMET, HOGY BÁRMELY ORSZÁG KORMÁNYZATA MEGDÖNTHETŐ EGY PILLANAT ALATT !!!!! .....AZ ORBÁN.-KORMÁNY IS !!!!! :)

pamut 2016.07.18. 15:14:33

@Ballib cenzúrázók réme 15:

Hé, hazug csicska, mutass már még egy olyan puccsot a világban amit akkor és úgy csináltak meg hogy az elnök ne legyen a közelben nehogy el tudják kapni! :DDDD

ja és a fideszes cenzúrát meg fizikai erőszakot hogy elhazudod te kis hazug :DDD

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:15:18

@pamut:

Szerencsétlen zöldek tényleg próbáltak behazudni csonttörést, de még csak húzódás se volt.
Pedig mindent megtesznek egy jó kis sérülésért, de az istennek se pofoznak le senkit a rendőrök.

Bezzeg Gyurcsány alatt.. Ott aztán ddolgoztak a tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverek, viperák, tömegesen.

SOHA TÖBBET MSZP-DK DIKTATÚRÁT !

nu pagagyí 2016.07.18. 15:15:32

@E.Katolnai: Nem nagyon érdekel a nyavalyád, én ateista vagyok. Azt viszont biztosan tudom, hogy az iszlámnak nincs pápája, sokféle magyarázat és sokféle hitszónok működik, van köztük olyan amelyik a nyugati normáknak is elfogadható, van köztük idióta és van köztük őrült, aztán a hívők vagy ezt, vagy azt követik. A homályos és több értelmű vallási szövegekből ugyanúgy mindenféle értelmezésre jutnak, ahogy a Bibliából is mindenfélét le lehet vezetni. További jó munkát!

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:16:28

@pamut:

Olvasni tudsz majom ?

index.hu/kulfold/2016/07/18/erdogan_helikopter/
Ez a figyelmeztetés mentette meg a délnyugat-törökországi Marmaris-ban üdülő Erdogant, aki fél órával azelőtt távozott, hogy megérkezett volna az összeesküvők három helikoptere, fedélzetén 40 kommandóssal, akik össze is csaptak az elnöki őrséggel.

pamut 2016.07.18. 15:16:47

FIGYELEM!

Itt Magyarországon is lesz valami kamupuccs, kamu-zavargás aminek ürügyén Orbán a földbe tapossa a magyarokért, a magyar demokráciáért kiálló igaz magyarokat!

Eddig is Putyint-Erdogant utánozta, ezután is így lesz!

Voznyák Pista2 2016.07.18. 15:18:28

Látom egyeseknek mindenről Zorbán jut eszébe.
Mind a szexmániásnak a pszichológusnál, az ominózus viccben.
"Pszichológus: Magának mindenről a szex jut eszébe?
Válasz: Ja, ha ilyen rajzokat mutat ."

pamut 2016.07.18. 15:19:29

@Ballib cenzúrázók réme 15:

:DDDDDDDDDDDD

Ezt a hazugságodat már cáfoltam te hazaáruló gyáva geci szar! :DDD TE NEM TUDSZ OLVASNI véglény, ezt írtam neked:

"te hazug barom, mert Erdogan lelövet 200+ embert, de kamuhíreket azt nem terjeszt ugye, mert biztos erkölcsi gátlásai vannak! :DD

Ja meg eleve úgy időzít egy hadsereg a puccsot mi, hogy épp ne legyen a fővárosban Erdogan nehogy el tudják kapni :DDDDD

hazudj még fideszes!!!"

Ti aljas tolvaj gecik, ti mikor csináltok kamupuccsot Magyarországon hogy aztán régi álmodat valóra váltva végre apró szilánkokra verhesd a magyarok fejét? vagy már voltál kint a Városligetben gyakorolni te magyargyűlölő?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:19:46

@pamut:

De ha nem lesz ilyen, akkor 2018-ig cseréld le a nicked, mert ez már így is elég hiteltelen.. :DDD

Persze a fizetésed a GYurcsány nevű elkúrótól vedd fel utána is, mert élned azért neked is kell.. :DDD

pamut 2016.07.18. 15:20:35

@Voznyák Pista2:

ja, pedig Orbán, a büszke antiliberális nem is mondta hogy Erdogan a példaképe, meg nem is utánozza Erdogan módszereit.

vagyis, ja, izé, várjá má...

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.07.18. 15:20:42

@Voznyák Pista2:

Orbánnak meg mindenről a háttérhatalmak, a külső erők, a Soros, a norvégok és Brüsszel. De legalább neki igaza van!!!

Kell-e eg valamit modanom Árpi?

pamut 2016.07.18. 15:21:34

@Ballib cenzúrázók réme 15:

Ja persze meg a városligetben meg a választási irodában meg kocsisnál sem álltatok neki a kopaszokkal a magyarok megfélemlítésének ugye te hazaáruló magyargyűlölő tolvaj?

nu pagagyí 2016.07.18. 15:23:52

@Ballib cenzúrázók réme 15: Jaj, már! Komolyan gondolod, hogy ha kamupuccs volt, nem gondoskodott volna alibiről? Ettől függetlenül persze nem lehet tudni mi volt, de a kész listák a eléggé valószínűsítik, hogy ez egy príma alkalom Erdogannak az előre eltervezett leszámoláshoz. Ő is készült valamire, vagy erre vagy valami hasonlóra.

kvadrillio 2016.07.18. 15:24:46

NOMEG ARRA IS, HOGY EU TAGORSZÁGKÉNT ALLAH AKBAR-OZVA LEFEJEZNI EMBEREKET, VALAMINT "UCCÁRAHÍVOTT HÍVEKKEL" VESZÉLYEZTETNI EGY NATO-BÁZIST (ESETLEG ELFOGLALNI OTT AZ IRÁNYÍTÁST!), NEM EGY CIVILIZÁCIÓ-. ÉS EU-KONFORM DOLOG, FŐLEG NEM NATO-KOMPATIBILIS !!!!!

...avagy....soha a büdös életben nem venném fel Törökországot az EU-ba, és ÚGY VÁGNÁM KI A NATO-BÓL...MINT MACSKÁT SZARNI !

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:27:00

@nu pagagyí:

Abban hiszel amiben akarsz.

Számomra egyértelmű, hogy Amerika bénázott el egy puccsot, aminek éppen az Erdogan-t figyelmeztető katona tett keresztbe.

Te legalább nem tagadod a kiiktatására küldött helikopteres támadás tényét, mint az agyhalott pamut nevű kollegád..

pamut 2016.07.18. 15:28:10

@nu pagagyí:

a hazug orbáncsicska azt akarja bemesélni, hogy vérprofi török hadsereg, amelyik az elmúlt évtizedekben már több sikeres puccsot is végrehajtott, szóval hogy ők olyan bénák és amatőrök, hogy úgy időzítenek egy puccsot hogy Erdogan még véletlenül se legyen a fővárosban nehogy el tudják kapni :DDD

nu pagagyí 2016.07.18. 15:28:15

@kvadrillio: Erdogan ezt úgy érthette, hogy előbb ugyanolyan diktátornak kell lenni, mint ő és akkor majd meg akarják dönteni. Egy vátesz veszett el benne!

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.07.18. 15:32:20

Erdogan mint minden rendes hazafi nem külföldön nyaral, nem viszi k a profitot az országból, hanem otthon nyaral, otthon hagyja a profitot a török családoknak és a török kis és nagyvállalkozásoknak. Még szép, hogy amikor a Soros és az Amerika által felbérelt puccsisták el akarták kapni Erdogant, akkor a népe szólt neki, hogy azonnal meneküljön, mert különben a globális háttérhatalmak ki akarják majd az országból vinni a török nép profitját (amit Erdogan őrzött) .

Nem sikerült az amerikai imperialistáknak, most is megbuktak akárcsak mindenhol, ahol azt hiszik hogy a demokrácia nevü ópiumot majd beszívja a nép. Amerika megbukott, azért meg hogy 30 éve a Soros ügynökei által a népünk megtévesztésével megbuktatta a demokratikusan választott és a mai napig nagyon szeretett Kádár vezérünket, még fizetni fog!

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:33:18

@kvadrillio:

Ne legyenek kétségeid.
A NATO-ba azért vannak, mert az Oroszok közel vannak oda, az EU csatlakozás pedig azért tárgyalódik, mert Merkel azt teszi a migráns honfoglalás okán, amit csak Erdogan kér tőle.

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.07.18. 15:36:32

@Ballib cenzúrázók réme 15: "Merkel azt teszi a migráns honfoglalás okán, amit csak Erdogan kér tőle."

Ki ne felejtsd: ezt Udo Uttlopke, bulgáriai közíró leplezte le, me gis írta a blogjában. A dicsőség az övé.

ZX 2016.07.18. 15:37:22

@Ballib cenzúrázók réme 15: Vicces, hogy Ukrajnát hozod fel. Lehet nem jól emlékszem, de szerintem nem az USA robbantott ki háborút ott, és nem ő annektálta a Krímet. :P

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.18. 15:38:19

Erdogan elpuccsantotta magát saját maga ellen. Párszáz híve meghalt az utcákon, dehát ez nem áldozat a hatalom érdekében. Most viszont kihasználva a közhangulatot kedvére tisztogathat, már vagy 9 000-nál áll a számláló, nyilván előre megvolt a lista.

És persze a fideszes majmok védik a hazai zsebdiktátor török példaképét, sőt támadják az USÁ-t, Sorost, meg még akit a nagy ellenségkeresésben támadni szoktak. anem lenne siralmas, akkor nagyon vicces lenne, hogy milyen hülyék a fideszesek.

nu pagagyí 2016.07.18. 15:39:54

@Ballib cenzúrázók réme 15: Természetesen nem tudunk semmi pontosat, ahogy egy diktatúra esetében ez lenni szokott. Ott ahol bekasztlizzák a vezérnek nem tetsző véleményeket közzé tevő újságírókat, vagy azokat, akik a cenzúrát kijátszva tényeket mernek közölni, ott nem lehet teljes ismeretünk. Ettől függetlenül a rezsim propagandáját nem kell elhinni, sőt...! Gondolom, te sem hiszel az Észak-Koreai munkasikerekben és kételkedsz, hogy X tábornokot hazaárulás miatt akasztották fel, pedig addig milyen faszául szolgálta a rendszert. Hazai példa, ugye azt sem hiszed, hogy Simicska azért nem nyerte el az uszályos tendert, mert 2 négyzetcentivel kisebb volt az uszály felülete, amint azt a párttag elvtárs által vezetett "tudományos szakértői" csapat objektíven megállapította.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.18. 15:40:05

@ZX: Ez egy fideszes bértroll. Nem úgy működik az agya, mint Neked, vagy nekem. Úgy gondolkozik (illetve gondolkoznak helyette), hogy már a véleményalakítás elején megvan, hogy hova kell eljutni, hogy az fidesz-konform legyen. Duplagondol a javából. :-)

pamut 2016.07.18. 15:41:42

@Kampánymigráncs:

most hogy mondod, nem is értem a fideszcsicskák miért nem találták még ki hogy soros meg gyurcsány szervezte a török puccsot hogy orbánt gyengítse... na de majd mindjárt: 3... 2....

nu pagagyí 2016.07.18. 15:55:12

@Ballib cenzúrázók réme 15: Az USA nem szokta titkolni, hogy be fog avatkozni. Előbb felszólítja az ön- és közveszélyes diktátort, vagy az országot markában tartó bűnbandát bűnös cselekményeik abbahagyására, aztán ha nincs változás beavatkozik. Törökország esetében, nem tudok ilyesmiről, ahogy Ukrajna esetében sem volt ilyen előzmény. Viszont az ukrán zavargások príma ürügyet szolgáltak az oroszoknak a Krím elfoglalására. Törökország orosz érdekszférába állítása pedig azzal fenyegeti Európát, hogy ki lesz szolgáltatva az orosz olajnak, hiába békülnénk Iránnal például. Az oroszoknak elemi érdekük a török belpolitikai helyzet destabilizálása, hazugságok terjesztése (például amerikai beavatkozásról), de Erdogan megvásárlása is. Biztos, hogy kavarnak, hogy mit, arra is rájövünk nem soká. Az USA, ha beavatkozik, majd csak ezután fog.

$pi$ 2016.07.18. 15:55:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Na és mi van az MNB devizatartalékkal? Tudod már mire való? "

Te vagy az idióta, aki órákig nyomatta, hogy azért kellet szegény Bajnainak valutában eladósítania az országot, hogy tudjon az állam importálni dolgokat?

Figyu, rá két napra írt az index egy cikket, hogy milyen fasza, mert már nem 50% az államadósság külföldi valutában lévő része csak 30%. Olvastad? Még az index is meghazudtol, pedig azért annál nagyobb szocidrukkert nem nagyon találni... :D

Mesélj még, abba ne hagyd a világért se, az ilyenek mint te sokat segítenek a népnek eldönteni, hogy kire kellene szavazni. :D

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 15:57:36

@nu pagagyí:

De szokta titkolni.

Az Ukrán Puccs elött se szólt semmit, mitöbb utána is a végletekig tagadta, egész addig amíg az amerikai kommandósokról nem kerültek elő felvételek, és amikor már megvették az Amerikaiak az Ukrajnai Gáz üzletágat kilóra.

pamut 2016.07.18. 16:01:04

@Ballib cenzúrázók réme 15: tehát az USA nem képes egy normális katonai puccsra egy olyan országban ahol 600e+ fős katonaság van :D hazudj még... :))))

ja, és ugye hazaáruló szerinted 1956 sem magyar forradalom volt hanem amerikai puccs?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.18. 16:08:30

@Ballib cenzúrázók réme 15: Na, mutass ilyen előkerült felvételt légyszi!

Janossz 2016.07.18. 16:09:22

Azért az érdekes, hogy a németországi törökök is szeretik a jó Erdogant. Az ott született is...
Valami Megváltóként tekintenek rá, aki majd naggyá teszi hazájukat.
Az Államokban a megszeppent Gülem (Ld. még: Trockij) házánál is tüntetnek a félholdasok.
Ha annyira szeretik, akár haza is mehetnének, alatta élni.

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.07.18. 16:11:59

@ZX:

figyelj te gyurcsányista, az ukrán válság azzal kezdődött, hogy az Amerika felbérelte az ukránokat, hogy dönsték meg a demokratikusan választott vezérüket, azzal az átlátszó ürüggyel, hogy nekik az EU kell, nem pedig Putyin.

Az ukrán nép bedőlt ennek a játszmának, ezután Amerika már könnyüszerrel vitte ki a tömegeket az utcára, hónapokig tartotta őket hóban fagyva az utcán, aztán Amerika uszítására választott az ukrán ellenforradalmi náci nép új parlamentet. Amerika ezután felfegyverezte az ukrán náci népet, hogy győzze le a honfoglaló demokratikus szovjet katonákat.

Amerika azután azt álcázta, hogy a a Krímben agresszor orosz katonák vannak, miközben ez is hazugság volt. Amerika kihasználva a dezinformációt lelőtte a maláj gépet, majd lelőtte az ellenzéki orosz politikusokat, hogy azt a látszatot keltse, mintha ez mind az orosz nép büne lenne. Ezután Amerika megfúrta Kis Szilárd moszkvai nagykövetet és a teljes orosz marhahús exportját Mészáros Lőrinccel. Majd kikiáltotta a teljes gazdasági embargót az orosz népre, ezzel nekünk okozva hatalmas kárt, mert nem tudtuk az almáinkat az orosz éhező embereknek exportálni.

És ezt az agresszor Amerikát éltetik a gyurcsányista bérencek, azt akarnák, hogy Magyarorsagon nem csak Európa, de Amerika is lenne. Hát nem lesz, az értelmes embere mind ellenáll!

pamut 2016.07.18. 16:15:19

@Janossz:
"Az Államokban a megszeppent Gülem (Ld. még: Trockij) házánál is tüntetnek a félholdasok."

ez komoly? :D

pamut 2016.07.18. 16:18:24

friss hír, a török orbán hívei akcióban:

"Isztambulban fejbe lőtték az egyik ellenzéki alpolgármestert"

Janossz 2016.07.18. 16:32:54

@pamut: Hogy őrizhetik a vénembert, aki különben jó elvtárs volt sokáig, majd hirtelen rossz lett (Van ilyen)
Ilyenkor szoktak előkerülni a jégcsákányok, ha nem jön össze egy jó kis koncepciós vendetta.

ZX 2016.07.18. 16:35:45

@Ballib Cenzúrázók Réme 10: Te se hagyd abba, rajtad is jót röhögök. :D

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.18. 16:36:57

@pamut:

1956 Horn Gyula pufajkás főnököd szerint még 1991-ben is ellenforradalom volt.

Te hazaáruló tetű komcsi.

Ezt is elbasztad, mint az Amerikaiak a Török puccsot.

belekotty 2016.07.18. 16:43:17

@Ballib cenzúrázók réme 15: Nagyon úgy néz ki, te hülyegyerek, hogy Erdogan szervezte az álpuccsot.

belekotty 2016.07.18. 16:46:18

@$pi$: "Te vagy az idióta, aki órákig nyomatta, hogy azért kellet szegény Bajnainak valutában eladósítania az országot, hogy tudjon az állam importálni dolgokat?

Figyu, rá két napra írt az index egy cikket, hogy milyen fasza, mert már nem 50% az államadósság külföldi valutában lévő része csak 30%. Olvastad? "

Te hülyegyerek! A kettőnek mi köze egymáshoz? Az úrfival a végletekig leégettünk téged, te ostoba! :-)) Attól mert forintban adósodik el az állampapírokkal, attól még nem lesz valuta, amiből lehet importálni.
Jó hogy az úrfi rádszállt, mert most itt égeted magad tovább. :-))

pamut 2016.07.18. 16:48:31

@Ballib cenzúrázók réme 15:

A hazaáruló tetű komcsi te vagy meg a gazdád akik már 25+ éve akadályozátok hogy nyilvánosságra hozzák a III/III-as tetű komcsi elvtársaitok nevét és aktáit. sőt már a kormányban is van egy komcsi tiszt a belügyben ti rohadék hazaárulók.....

pamut 2016.07.18. 16:49:03

@Ballib cenzúrázók réme 15:

annyira volt USA-puccs Ukrajnában mint 56-ban nálunk, te rohadt magyargyűlölő.

belekotty 2016.07.18. 17:45:34

index.hu/sport/2016/07/18/szocsi_dopping_wada_olimpia/

"A Wada eltiltaná az orosz sportolókat az olimpiáról

A Wada által felkért független vizsgálóbizottság vezetője sajtótájékoztatót tartott a Szocsiban zajló doppingolásról. Eszerint az orosz állam által irányított doppingolás folyt a téli olimpián, és a szervezet súlyos büntetést kért az összes orosz sportolóra. "

Ez is az USA áskálódasa. CIA ügynökök csempészik az orosz sportolók vizes flaskáiba a dopping szereket, török puccsitának álcázva magukat.

pamut 2016.07.18. 18:12:48

@belekotty:
ne viccelj már, ez nem az usa hanem gyurcsánysoros áskálódása.....

felirat 2016.07.18. 19:09:00

@a BircaHang Média szerk.: Rosszul tudod. Pont, hogy Putyinnak meg Orbánnak kell az ellenség(kép).

jolankovacs 2016.07.18. 19:10:05

Nekem igazából mindegy lenne, hogy a török vezért meg akarták puccsolni, vagy esetleg ő szervezte ezt a kis csetepatét. Mindkét esetben felmerül, hogy valami nincs rendben a vezérrel.
Viszont ennél nagyobb döbbenet volt számomra, amikor Szíjjártó (tarajos) Péter bejelentette, hogy ez terrorcselekmény volt. Bizony, polgártársaim ez figyelmeztetés volt, hogy bármire rámondhatják e terrorfegyegetést, aminek leküzdésére előzőleg már törvényt alkottak.
Tehát aki a hatalom ellen lázad, az terrorirsta. Mármint itt. Ezt nagyon jól látta meg a cikk szerzője, csakúgy mint azt, hogy Péterünk vagy nem tudja mi a terrorizmus, vagy direkte keveri. Mindkettő életbe kiáltó nagy baj.
Ráadásul úgy látom a cikkíró nagyon beletrafált a párhuzamos igazágba, mivel a hatalom az összes trollját idevezényelte hazudozni, torzítani, védeni a védhetetlent.
Ez nagyon megnyugtató. Ez nagyon gusztustalan.
Az meg már minden GONDOLKODÓ embernek csak sajnálatot jelent, hogy libsibolsigyurcsánygyuriznak. Bizony ez azért van, mert tematizálni kell a népet, vagy velünk vagy, vagy balos dög vagy.
Megsúgom trollok, hogy nem vagyok balos, sem libsi, csak gondolkodó, mint kb 3 millió másik aki egyenlőre hallgat. Bizony vademberként már gyurcsány alatt is kritizáltam a hatalmat. Már akkor leírtam, hogy ez a munka kontraproduktív, igazam lett.
Gyanítom, hogy most ugyanazok védik a jelenlegi rezsimet írásaikkal, mint akik gyurcsányt védték. Nem lehetnek sokan, nem juthat mindenhová .......................tehát ugyanazok ugyanúgy pénzért.
Ne válaszoljatok, nem vagyok kíváncsi a hülyeségeitekre:))

_droid_ 2016.07.18. 19:51:03

@jolankovacs: aki a hatalom ellen lazad, az lazado, baromi hosszu bortont lehet erte kapni, es ezt nem az orbanek talaltak ki (ld. btk 256 lazadas), hiaba igyekszel ilyesmit sugallni.

belekotty 2016.07.18. 20:14:50

@pamut: Ja?! Hogy Gyurcsány volt? Béka uszonyban felbukkant a hóból és port szórt a hófehér tiszta orosz sportolók italába és aki nem ivott belőle azt meggumibotoztatta.

integrans 2016.07.19. 02:09:48

" járulékos veszteségek betervezésével"

Magyarán előre megfontolt szándékkal megszervezett tömeges testvérgyilkosság..

A káinok, hitlerek meg röhögnek a markukba?

chrisred 2016.07.19. 05:27:00

@a BircaHang Média szerk.: Reméljük, hogy ez a különbség meg is marad.

chrisred 2016.07.19. 05:29:14

@_droid_: Amennyiben olyan formában teszi, amit a Btk. tilt. A lázadás minden más formája a polgári engedetlenség kategóriájába tartozik.

_droid_ 2016.07.19. 06:30:40

@chrisred: ja, "barmire ramondhatjak", hogy lazadas, amennyiben a barmi pl azt jelenti, hogy gepfegyverrel rendorokre lovoldoznek, tankokkal es helikopterekkel lonek epuleteket, hidakat, repulotereket, kozintezmenyeket zarnak le, mint jelen esetben.

chrisred 2016.07.19. 18:30:11

@_droid_: Tehát, ha ezeket a magyar honvédség csinálja a köztársasági elnök vagy a kormány utasítására, akkor is lázadásnak tartod?

_droid_ 2016.07.20. 18:55:25

@chrisred: igen, mivel a honvedseg, mint ahogy a neve is mutatja, ilyen feladatokra nem vetheto be, ezt gondolom te is tudod, csak viccelodsz.
süti beállítások módosítása