Kerepesi Tibor

Ez az „utolsó utáni” ebben az évben! BÚÉK

2016. december 29. - Kerepesi Tibor

Mikor elhatároztam, hogy blogot írok az volt az első kérdés, hogy saját nevemet használjam-e? Édesapám mondatai jutottak eszembe: „A gyáva emberek nem merik felvállalni saját magukat! Amit csinálsz, azt vállalnod kell névvel és arccal is!” Tehát a kérdés eldőlt! Mikor ez év júniusában megírtam az első blogomat, melyet idén még 31 követett, reméltem, hogy páran el fogják olvasni, de meg sem fordult a fejemben, hogy az Indexen is megjelenhet.

Igazából miért is kezdtem írni?

Voltak gondolataim, véleményeim történésekről, eseményekről, és ha ezek leírásával másokban reakciókat válthatok ki esetleg a leírtak továbbgondolását érhetem el, már megérte. A hozzászólásokat figyelve (persze a trollokon is jól szórakozva) észre vettem, hogy egyes kommentelők milyen jól elbeszélgetnek egymással, sokszor már az adott blog témáján régen túlhaladva. Már ezért megérte elkezdeni!

nevtelen_9.jpg

Néhány „száraz” adat:

  • a 32 blog összesen 105.809 letöltést ért el
  • legtöbb letöltést az egyik összeesküvés elméletet gyártó írás kapta, 25 362 elérést, ami az összletöltések 23,96%-a
  • a két „összeesküszök” blog a letöltések 31,62%-áért felel
  • mivel kaposvári vagyok az írások 21,87%-a kifejezetten helyi témáról íródott
  • volt 2 élsportról, illetve azok hátteréről szóló írásom is, mely a letöltések 23,59%-át kapta és mindkettő a TOP 10-ben van (!)

Szerintem ez mindennemű előképzettség és tapasztalat nélkül, talán nem is rossz kezdés.

És ami még fontos idén:

Minden kedves barátomnak, ismerősömnek, kommentelőnek (trolloknak is természetesen) és mindenki másnak

Boldog Újévet Kívánok!

images_3.jpg

                                                  kép: daungy.com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kerepesi-tibor.blog.hu/api/trackback/id/tr3812080161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása